INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pardubický pivovar Pernštejn bude v příštím roce odebírat elektřinu od společnosti ARMEX ENERGY, předního alternativního dodavatele energií. Zakázku za téměř tři miliony korun získal ARMEX ENERGY díky nejlepší nabídnuté ceně.

„Pardubický pivovar je naším důležitým zákazníkem ve východních Čechách, kterému dodáváme elektřinu již v letošním roce. Díky individuálním cenám se nám podařilo uspět s dodávkami elektřiny i pro rok 2015. Počet firemních zákazníků a veřejných institucí, kteří se rozhodli odebírat elektřinu nebo zemní plyn od naší společnosti, neustále roste. V současné době tvoří zhruba třetinu našich zákazníků,“ řekl ředitel ARMEX ENERGY Jan Nesměrák.

Mezi firemní zákazníky ARMEX ENERGY patří například Žatecký pivovar, největší výrobce sprejů Czech Aerosol, firma Elite či proslulá česká obuvnická firma Botas. ARMEX ENERGY ke konci června dodával elektřinu a zemní plyn téměř 30.000 zákazníků. „Větší část, zhruba 70 procent, tvoří domácnosti,“ upřesnil Jan Nesměrák.

ARMEX ENERGY za první tři měsíce letošního roku zvýšil počet zákazníků o 10 procent na téměř 28.000. Tržby společnosti za prodej elektřiny a zemního plynu ke konci března meziročně vzrostly o více než devět procent na více než 333 milionů korun. Letos také firma otevřela dvě kamenné pobočky v Rumburku a Trutnově. Do konce roku by mělo přibýt dalších pět. V současné době má firma otevřených sedm kontaktních míst.

ARMEX ENERGY působí na energetickém trhu od roku 2006. V loňském roce firma zdvojnásobila počet zákazníků na více než 25.000. Tržby společnosti vzrostly na 1,2 miliardy korun. Letos plánuje ARMEX ENERGY získat další tisíce nových zákazníků. Firma je součástí skupiny ARMEX, jejíž celkový obrat přesahuje 10 miliard korun.

Společnost ARMEX ENERGY, a.s. působí na českém energetickém trhu od roku 2006 a patří k středně velkým dodavatelům energií. Elektřinu a zemní plyn dodává domácnostem, firmám, městům a obcím, ale i neziskovým organizacím. V současné době firma obhospodařuje téměř 30.000 zákazníků. V loňském roce firma zvýšila tržby na 1,2 miliardy korun. ARMEX ENERGY, a.s. si zakládá především na férovém jednání vůči zákazníkům, otevřené komunikaci s nimi a stabilitě obchodního vztahu po celou dobu jeho trvání.

ARMEX ENERGY, a.s. je součástí skupiny ARMEX, která vznikla již v roce 1991. Skupina se vedle obchodování s energiemi zabývá také dodávkami průmyslových armatur, obchodem s ropnými produkty či provozováním čerpacích stanic.  Celkový obrat skupiny se pohybuje v řádu 10 miliard korun. Celková aktiva skupiny přesahují miliardu korun. 

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3