INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna stále rozšiřuje své služby. Jednou z posledních iniciativ podporujících rodiny s dětmi je zřízení mobilních dětských koutků v 15 pobočkách po celé ČR. V koutku, navrženém podle loga ČPZP, mají děti kromě jiného k dispozici stylové omalovánky, které pak mohou vystavit na magnetické nástěnce. Rodiče tuto novinku vítají, nadšené jsou i děti.

 V závěru roku 2014 vybavila Česká průmyslová zdravotní pojišťovna vybrané pobočky odpočinkovými mobiliáři pro děti a usnadnila tak ještě více rodinám s dětmi nezbytná jednání v pojišťovnách. Děti si v zábavném koutku mohou kreslit, vybarvovat tématické omalovánky od ČPZP nebo trénovat své motorické schopnosti. Své výtvarné výtvory pak mohou vystavit na magnetickou tabuli, jež je součástí každého koutku. Designově mobiliáře korespondují s modro-červeno-bílým logem ČPZP a zároveň splňují všechny bezpečnostní normy. 

 Doposud byl dětský koutek zřízen v 15 pobočkách. Konkrétně v Ostravě – v AVION Shopping parku a ve Stodolní ulici, v Bohumíně, Třinci, Českém Těšíně, Prostějově, Přerově, Kyjově, Znojmě, v Hustopečích u Brna, Světlé nad Sázavou, Berouně, na Kladně, v Českých Budějovicích a v Plzni. 

 „Dlouhodobý záměr ČPZP podporovat rodiny s dětmi se projevuje nejen formou příspěvků na preventivní programy, ale také prostřednictvím dalších služeb,“ sděluje tisková mluvčí Ing. Elenka Mazurová. Tentokrát je tato forma podpory určena rodinám s malými dětmi předškolního a školního věku. Jejich rodiče jistě ocení, že zatímco si vyřizují své záležitosti na pobočkách ČPZP, děti se aktivně zabaví a přitom mohou projevit i svou kreativitu.  

 „Již po zhruba dvouměsíční existenci zábavných dětských mobiliářů na našich pobočkách, zaznamenáváme pozitivní ohlasy od rodičů i dětí. To nás utvrzuje v rozhodnutí postupně rozmisťovat dětské koutky i do dalších obchodních míst ČPZP,“ dodává Ing. Mazurová. 

(tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3