INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 

Břeclav je letos prvním místem, kde přední alternativní dodavatel energií, společnost ARMEX ENERGY, otevírá svou pobočku. Jde již o 18. město, ve kterém mají ode dneška lidé možnost získat levnější elektřinu nebo zemní plyn v kamenné pobočce ARMEX ENERGY. Firma působí na trhu již 10 let a patří s více než 33.000 zákazníků k předním alternativním dodavatelům energií. V Břeclavi firma vytvoří dvě pracovní místa.  Celkově již ARMEX ENERGY ve svých pobočkách zaměstnává přes 50 lidí.

„Břeclav je druhým místem na jižní Moravě, kde otevíráme pobočku. Rozhodli jsme se tak na základě toho, že zde lidé mají zájem o slušného alternativního dodavatele energií. Věříme, že náš dlouhodobě korektní přístup k zákazníkům, který se osvědčil na mnoha jiných místech v České republice, bude úspěšný i zde,“ řekl ředitel ARMEX ENERGY Jan Nesměrák.

Společnost ARMEX ENERGY jako jediný alternativní dodavatel buduje vlastní kamenné pobočky. Po severních, středních a východních Čechách se nyní zaměří také na jižní Moravu.  „Rozhodli jsme se jít jinou cestou než drtivá většina ostatních dodavatelů. Obchodujeme s energiemi již 10 let a chceme být i nadále stabilním a dlouhodobým partnerem našich zákazníků. Jedním z důkazů jsou právě kamenné pobočky. Tato cesta je sice výrazně dražší, ale pro zákazníky mnohem příjemnější než zvonění neznámých lidí u jejich dveří. Plánujeme proto i v letošním roce otevírat nové pobočky,“ doplnil Jan Nesměrák.

Firma v současné době provozuje kamenné pobočky v České Kamenici, Děčíně, Chomutově, Hodoníně, Chrudimi, Jičíně, Liberci, Litoměřicích, Mělníku, Náchodě, Rumburku, Slaném, Teplicích, Trutnově, Rychnově nad Kněžnou, ve Vysokém Mýtě, Kutné Hoře a nově i v Břeclavi.

ARMEX ENERGY v současné době dodává elektřinu a zemní plyn více než 33.000 zákazníků, z čehož většinu tvoří domácnosti. Letos plánuje získat další tisíce nových zákazníků. Tržby společnosti se v roce 2014 pohybovaly na úrovni 1,2 miliardy korun.  

(tz)
 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3