Obrat společnosti Activa se v roce 2014 vyšplhal na 1,682 miliardy korun. Jednička mezi poskytovateli sortimentu pro provoz kanceláří tak meziročně utržila o 40 milionů více než v loňském roce. Vyplývá to z nejnovějších statistik společnosti, které hodnotí uplynulých 12 měsíců. Oproti roku 2013 dodala Activa loni zákazníkům například o 200 tun papíru více.
Activě loni stoupl počet zákazníků, a to o 1100. Celkem tak měla společnost 14 100 zákazníků, kterým zboží dopravila na 31 000 dodacích míst po celé České republice. „Loni jsme zaznamenali také nárůst počtu objednávek o 5 % a mírné zvýšení se týká i průměrné hodnoty objednávky. Zatímco v roce 2013 činila její hodnota průměrně 1418 korun, loni se již tato částka pohybovala kolem 1478 korun,“ okomentoval výsledky
Ing. Martin Holoubek, zástupce obchodního ředitele společnosti Activa, prodejce nejširšího katalogového sortimentu kancelářských potřeb, občerstvení, drogerie, hygienických a úklidových prostředků v Česku. Nárůst výsledků podle Holoubka není pouze o rozvoji trhu a spotřeby, ale o celkové úspěšnosti obchodní politiky. Například povědomí o službách společnosti Activa se dostává se změnou pracoviště asistentek a sekretářek do dalších firem. „Vyplácí se nám cenová transparentnost. Každý náš zákazník v katalogu, fyzickém i na webu, vidí, jaká je základní cena pro daný rok. Řada firem ceny nemá uvedené ani v katalogu, ani na webových stránkách,“ uvedl Martin Holoubek. Zákazníci si tak nemusejí pamatovat, že tužka původně stála osm korun, druhý den si ji koupí za 9,50.
V českých kancelářích oproti roku 2013 vloni podle zkušeností Activy vzrostla také poptávka po papíru. „Meziročně jsme dodali zákazníkům o 200 tun papírů více. Přes polovinu přitom firmy žádaly v nejvyšší kvalitě,“ vysvětli Martin Holoubek. Firma přitom dodává pouze značkové papíry, jelikož nepřistoupila na nabídku levných „bílých“ přebalů.
(tz)