INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Obrat společnosti Activa se v roce 2014 vyšplhal na 1,682 miliardy korun. Jednička mezi poskytovateli sortimentu pro provoz kanceláří tak meziročně utržila o 40 milionů více než v loňském roce. Vyplývá to z nejnovějších statistik společnosti, které hodnotí uplynulých 12 měsíců. Oproti roku 2013 dodala Activa loni zákazníkům například o 200 tun papíru více.

Activě loni stoupl počet zákazníků, a to o 1100. Celkem tak měla společnost 14 100 zákazníků, kterým zboží dopravila na 31 000 dodacích míst po celé České republice. „Loni jsme zaznamenali také nárůst počtu objednávek o 5 % a mírné zvýšení se týká i průměrné hodnoty objednávky. Zatímco v roce 2013 činila její hodnota průměrně 1418 korun, loni se již tato částka pohybovala kolem 1478 korun,“ okomentoval výsledky

Ing. Martin Holoubek, zástupce obchodního ředitele společnosti Activa, prodejce nejširšího katalogového sortimentu kancelářských potřeb, občerstvení, drogerie, hygienických a úklidových prostředků v Česku. Nárůst výsledků podle Holoubka není pouze o rozvoji trhu a spotřeby, ale o celkové úspěšnosti obchodní politiky. Například povědomí o službách společnosti Activa se dostává se změnou pracoviště asistentek a sekretářek do dalších firem. „Vyplácí se nám cenová transparentnost. Každý náš zákazník v katalogu, fyzickém i na webu, vidí, jaká je základní cena pro daný rok. Řada firem ceny nemá uvedené ani v katalogu, ani na webových stránkách,“ uvedl Martin Holoubek. Zákazníci si tak nemusejí pamatovat, že tužka původně stála osm korun, druhý den si ji koupí za 9,50.

 V českých kancelářích oproti roku 2013 vloni podle zkušeností Activy vzrostla také poptávka po papíru. „Meziročně jsme dodali zákazníkům o 200 tun papírů více. Přes polovinu přitom firmy žádaly v nejvyšší kvalitě,“ vysvětli Martin Holoubek. Firma přitom dodává pouze značkové papíry, jelikož nepřistoupila na nabídku levných „bílých“ přebalů.         

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3