INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

teen-1Celkový obrat 95 milionů korun dosáhla v roce 2014 společnost Stil trade z Libišan na Pardubicku. Letos plánuje firma, zaměstnávající 30 lidí, zvýšení tržeb na více než 100 milionů. Zatímco loni tento přední český výrobce a distributor školních potřeb, papírenského zboží a dárkového balení a doplňků vykázal hospodářský výsledek před zdaněním 4,2 milionu korun, letos počítá s navýšením hrubého zisku na 7 milionů.

Informoval o tom jednatel a spolumajitel libišanské rodinné firmy Jiří Kotlant s tím, že export se na celkových prodejích Stil trade podílí 16 procenty a směřuje především na slovenský trh. Loni společnost vyvezla zboží za více než 13,6 milionu korun, což představovalo téměř 40procentní meziroční nárůst. Další vzestup exportu na 17 milionů plánuje Stil trade v roce 2015. Proto také firma posílila obchodní skupinu zajišťující prodej na Slovensku.

 „Letošní plánované navýšení celkového obratu stavíme hlavně na rostoucí poptávce po kvalitních školních pomůckách. V dubnu, kdy tradičně startuje naše hlavní letní sezóna, jsme zaznamenali meziroční vzestup předobjednávek o 300 procent. Do konce srpna potom počítáme s prodejem zboží za 45 milionů korun. Oproti loňské sezóně, kdy jsme ve stejném období utržili 30 milionů, je to výrazný nárůst,“ konstatuje Jiří Kotlant. Školní sortiment Stil trade do svého portfolia zařadila před sedmi lety, což bylo podle majitele firmy velmi dobré rozhodnutí. Loni byl podíl tohoto nosného programu na celkových tržbách společnosti již třetinový a v letošním roce dosáhne podle předpokladu 40 procent.

Plných 90 procent ročního obratu Stil trade zajišťuje v maloobchodní síti. V Česku zboží se značkou Stil nabízí zhruba 1000 a na Slovensku asi 200 většinou specializovaných prodejen, včetně významných knihařských a papírenských obchodních sítí. Třetinu celkových tržeb potom Stil trade realizuje ve velkých řetězcích jako jsou hypermarkety Globus, Tesco Stores a COOP Terno, na Slovensku je to pak RVS Carrefour. Část prodejů libišanská firma uskutečňuje také prostřednictvím vlastního e-shopu.

Stil trade, s. r. o., na trh dodává široký sortiment aktovek, batohů a dalších školních pomůcek a potřeb, ale také kalendářů a diářů, dárků a dárkového balení. Přibližně 80 procent zboží společnosti pochází z vlastní produkce s originálním designem. Dlouhodobou firemní strategií je nabídnout zákazníkům nejen atraktivní modely, ale především výrobky s dlouhou životností a zdravotní nezávadností.

Moderní kolekce Stil pro školní i volnočasové aktivity splňují všechny technické, zdravotní a bezpečnostní nároky a patří proto k nejvyhledávanějším na trhu. Nemalou měrou tomu přispívají i vlastní grafické návrhy odpovídající náročnému vkusu mladé generace, které pečlivě vytváří kreativní studio firmy Stil trade.

„Pociťujeme sílící poptávku po praktických produktech vyrobených z kvalitních a pevných materiálů, které snesou každodenní manipulaci. Zákazníci samozřejmě požadují také pohodlné nošení batohu, což zajišťuje ergonomický tvar těchto výrobků,“ zdůrazňuje Jiří Kotlant. Na základě dlouhodobého sledování a vyhodnocování aktuálních potřeb uživatelů proto letos v Libišanech přistoupili ke změnám v konstrukci a technických parametrů sortimentu aktovek a batohů s cílem dalšího zvýšení jejich funkčnosti.

Zejména u kolekce Kids pro nejmenší školáky došlo ke kompletním změnám co se týče vhodných tvarů a rozměrů tak, aby byly co nejlépe splněny náročné požadavky na toto školní vybavení. Aktovky a batohy mají, kromě pevného dna, inovovaný zádový panel a odlehčenou konstrukci. U batohů pro teenagery a studenty byl pak změněn tvar nosných popruhů, vytvořena pohodlnější a prodyšnější zádová část a bylo optimalizováno rozčlenění vnitřního prostoru společně s přidáním praktických kapes na láhev či pláštěnku. „Kromě zásadních změn v ergonomii, majících příznivý vliv na zdravý vývoj dětí, dostaly naše školní aktovky a batohy z trendové kolekce pro tento rok i nové vysoce funkční reflexní bezpečnostní prvky,“ dodává jednatel a spolumajitel rodinné firmy Stil trade z Libišan Jiří Kotlant.

(tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3