INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

armex prvni pokus 205Přesně 1. dubna uplynulo deset let od vzniku společnosti ARMEX ENERGY, a.s. Z malé firmy o několika lidech se stal významný hráč na energetickém trhu s více než 100 zaměstnanci. A jak říká ředitel firmy Jan Nesměrák, prvních deset let byl jen pouhopouhý začátek...

Tak jaká byla z vašeho pohledu první desítka?

Přirovnal bych ji k jízdě na prudké sjezdovce s úspěšným projetím všech branek a s velkým zrychlením v cílové rovině. O tom svědčí i to, že stále patříme k několika málo dodavatelům, kterým i dnes přibývají zákazníci. Ale jak říkám, první desítka – to byl jen rozjezd.

Jak si v současné době firma stojí?

Myslím, že si vedeme dobře. Elektřinu a zemní plyn dodáváme více než 33 000 zákazníků. Jen loni k nám přešlo dalších zhruba 6000 klientů. To považuji v době, kdy má mnoho lidí fixované smlouvy, za slušný úspěch. Zároveň se těšíme důvěře i větších odběratelů. Mezi takové patří třeba společnosti Botas, Elite nebo Pivovar Pernštejn.

Čemu tedy vděčíte za to, že jste stále mezi těmi „vyvolenými“, na které se obrací stále noví zákazníci?

Myslím, že klíčové je to, že nevyužíváme podomní prodej a zakládáme si na otevřeném a férovém přístupu k zákazníkovi. Důvěra! To je to, co dlouhodobě budujeme a posilujeme. Místo, aby jim někdo vylamoval dveře, mohou se s námi potkat na některé z více než 20 kamenných poboček, kterých bude i v budoucnu přibývat.

A vaše dlouhodobé cíle?

Naším cílem je patřit mezi desítku největších firem na trhu s elektřinou a plynem. Ale nebude to snadné, nepoužíváme totiž metody, které by nás dostaly na 100 000 zákazníků v krátkém čase. Přesto jsem přesvědčen, že se nám to podaří.

Existuje něco, co vás v současné době na trhu s energiemi trápí?

Trápí mě určitě současná pozice zákazníků a chování některých dodavatelů vůči nim. Bohužel, v některých konkrétních případech, které osobně znám, se zákazníci nedovolají spravedlnosti ani u státních orgánů, které by měly nad férovou soutěží dohlížet. Některé dokumenty, které by zákazníky měly chránit, jsou pak ve skutečnosti spíše cárem papíru.

Co si přejete pro dalších deset let fungování firmy?

Především spokojené odběratele, kteří jediní mohou být klíčem k úspěchu. To si uvědomujeme všichni napříč naší firmou. A věřím, že to tak cítí i naši zákazníci.

(kčr)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3