INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Značka SUBWAY® ohlásila otevření jubilejní 5000. restaurace v Evropě. Franšízový řetězec proslulý svými sendviči otevřel zcela novou restauraci v jednom z nákupních center města Livingstone ve Skotsku. Dosud franchisanti značky SUBWAY® investovali do svých restaurací v jednotlivých zemích Evropy vice než 500 milionů eur (13,5 miliardy Kč) a vytvořili přes 50.000 pracovních místi.

První restauraci v České republice otevřela značka SUBWAY® v Praze v roce 2003. Od té doby značka expandovala a zvyšovala počet restaurací napříč Evropou. Nyní provozuje restaurace ve vice než 30 zemích Evropy, od Islandu po Rusko. V České republice je nyní 17 restaurací SUBWAY®, které dávají práci zhruba170 lidem.

Jako největší řetězec s rychlým občerstvením se SUBWAY® s vice než 44.000 restaurací ve vice než 110 zemích světa rozvíjí v Evropě velmi rychle. Jen ve střední a východní Evropě otevřela v roce 2015 síť 43 restaurací. To je téměř jednarestauraceSUBWAY® týdně.

Justin Goes, Regionální ředitel značky SUBWAY® pro Evropu říká: “Jsme naprosto nadšení z toho, že můžeme ohlásit otevření 5000. restaurace SUBWAY® v Evropě. Je to fantastický výkon a odráží silný podnikatelský duch našich franchisantů, kteří tvrdě pracují v místech svých restaurací a poskytují výborné produkty s excelentním servisem všem našim zákazníkům. Značka SUBWAY® poskytuje franchisantům kvalitní podporu, která jim umožňuje těžit z naší vice než padesátileté zkušenosti.”

Martin Princ, manažer rozvoje sítě SUBWAY® prostřední a východní Evropu a střední Asii, dodává: „Rozvoj naší sítě restaurací v Evropě ukazuje na to, že Evropané přijali náš koncept a způsob stravování. Naše čerstvé sendviče se staly i zde synonymem rychlého a zdravého jídla. Přestože je 5000 našich restaurací v Evropě skvělý výsledek, stále vidíme potenciál k dalšímu růstu, především díky tomu, že čím dál více lidí přechází na zdravější způsob stravování. To se netýká jen západní, ale také střední a východní Evropy, kde zaznamenáváme rychlý růst.“

Všechny restaurace SUBWAY® jsou vlastněny místními podnikateli, kteří je provozují prostřednictvím franchising. Jubilejní 5000. restauraci značky vlastní zkušený franchisant Haj Atwal. V jeho případě jde již o 16. Restauraci.

Řetězec SUBWAY® rozvíjí ve velkém množství své restaurace také v netradičních lokalitách, jako jsou university, nemocnice nebo kancelářské budovy. To se daří take v České republice.

Celkově provozuje řetězec SUBWAY®, který vznikl před zhruba 50 lety v USA, mimo domovskou zemi na 15.000 restaurací ve vice než 110 zemích světa, z toho 5000 v Evropě.

Jeden z hlavních důvodů úspěchu značky SUBWAY® je obrovská síť a robustní systém podpory franchisantů. Regionální manažeři, takzvaní development agenti podporují jednotlivé franchisanty například při přípravě restaurace před otevřením, při reklamních aktivitách, náboru pracovníků, finančním řízení a podobně. Tento systém se ukázal velmi efektivní především pro franchisanty, kteří provozují i vice než jednu restaurací. Proto v současné době vice než 70% všech franchisových licencí řetězce SUBWAY® kupují franchisanti, kteří již vlastní restauraci v rámci řetězce.

Značka SUBWAY® je s vice než 44.000 restaurací ve vice než 110 zemích světa největším franchisovým řetězcem prodávajícím sendviče.

·Značka SUBWAY®, která nyní sídlí v Milfordu ve státě Connecticut, byla založena v roce 1965 v USA ve městě Bridgeport Fredem DeLucou a Dr. Peterem Buckem. Toto partnerství započalo cestu, která umožnila tisícům lidí postavit se na vlastní nohy a být úspěšnými při vlastním podnikání.

·SUBWAY® je registrovanou značkou

·Pro více informací o značce SUBWAY® najdete na webu www.subway.com nebo www.subway-franchising.cz

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3