INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Značka SUBWAY® ohlásila otevření jubilejní 5000. restaurace v Evropě. Franšízový řetězec proslulý svými sendviči otevřel zcela novou restauraci v jednom z nákupních center města Livingstone ve Skotsku. Dosud franchisanti značky SUBWAY® investovali do svých restaurací v jednotlivých zemích Evropy vice než 500 milionů eur (13,5 miliardy Kč) a vytvořili přes 50.000 pracovních místi.

První restauraci v České republice otevřela značka SUBWAY® v Praze v roce 2003. Od té doby značka expandovala a zvyšovala počet restaurací napříč Evropou. Nyní provozuje restaurace ve vice než 30 zemích Evropy, od Islandu po Rusko. V České republice je nyní 17 restaurací SUBWAY®, které dávají práci zhruba170 lidem.

Jako největší řetězec s rychlým občerstvením se SUBWAY® s vice než 44.000 restaurací ve vice než 110 zemích světa rozvíjí v Evropě velmi rychle. Jen ve střední a východní Evropě otevřela v roce 2015 síť 43 restaurací. To je téměř jednarestauraceSUBWAY® týdně.

Justin Goes, Regionální ředitel značky SUBWAY® pro Evropu říká: “Jsme naprosto nadšení z toho, že můžeme ohlásit otevření 5000. restaurace SUBWAY® v Evropě. Je to fantastický výkon a odráží silný podnikatelský duch našich franchisantů, kteří tvrdě pracují v místech svých restaurací a poskytují výborné produkty s excelentním servisem všem našim zákazníkům. Značka SUBWAY® poskytuje franchisantům kvalitní podporu, která jim umožňuje těžit z naší vice než padesátileté zkušenosti.”

Martin Princ, manažer rozvoje sítě SUBWAY® prostřední a východní Evropu a střední Asii, dodává: „Rozvoj naší sítě restaurací v Evropě ukazuje na to, že Evropané přijali náš koncept a způsob stravování. Naše čerstvé sendviče se staly i zde synonymem rychlého a zdravého jídla. Přestože je 5000 našich restaurací v Evropě skvělý výsledek, stále vidíme potenciál k dalšímu růstu, především díky tomu, že čím dál více lidí přechází na zdravější způsob stravování. To se netýká jen západní, ale také střední a východní Evropy, kde zaznamenáváme rychlý růst.“

Všechny restaurace SUBWAY® jsou vlastněny místními podnikateli, kteří je provozují prostřednictvím franchising. Jubilejní 5000. restauraci značky vlastní zkušený franchisant Haj Atwal. V jeho případě jde již o 16. Restauraci.

Řetězec SUBWAY® rozvíjí ve velkém množství své restaurace také v netradičních lokalitách, jako jsou university, nemocnice nebo kancelářské budovy. To se daří take v České republice.

Celkově provozuje řetězec SUBWAY®, který vznikl před zhruba 50 lety v USA, mimo domovskou zemi na 15.000 restaurací ve vice než 110 zemích světa, z toho 5000 v Evropě.

Jeden z hlavních důvodů úspěchu značky SUBWAY® je obrovská síť a robustní systém podpory franchisantů. Regionální manažeři, takzvaní development agenti podporují jednotlivé franchisanty například při přípravě restaurace před otevřením, při reklamních aktivitách, náboru pracovníků, finančním řízení a podobně. Tento systém se ukázal velmi efektivní především pro franchisanty, kteří provozují i vice než jednu restaurací. Proto v současné době vice než 70% všech franchisových licencí řetězce SUBWAY® kupují franchisanti, kteří již vlastní restauraci v rámci řetězce.

Značka SUBWAY® je s vice než 44.000 restaurací ve vice než 110 zemích světa největším franchisovým řetězcem prodávajícím sendviče.

·Značka SUBWAY®, která nyní sídlí v Milfordu ve státě Connecticut, byla založena v roce 1965 v USA ve městě Bridgeport Fredem DeLucou a Dr. Peterem Buckem. Toto partnerství započalo cestu, která umožnila tisícům lidí postavit se na vlastní nohy a být úspěšnými při vlastním podnikání.

·SUBWAY® je registrovanou značkou

·Pro více informací o značce SUBWAY® najdete na webu www.subway.com nebo www.subway-franchising.cz

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3