INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Konica Minolta v České republice vykázala za rok 2015 rekordní zisk po zdanění ve výši 100 milionů korun, což představuje meziroční nárůst o 19 procent. Stejně tak obrat 1,7 miliardy korun je dosud nejvyšší v historii společnosti, meziročně vzrostl o 3,5 procenta.

„Rok 2015 pro nás dopadl mimořádně úspěšně. Podařilo se splnit plány a dále zlepšit pozici na trhu. Zároveň jsme uskutečnili významné kroky k rozšíření našeho portfolia o nové služby,“ uvedl Tomáš Bednář, dosavadní generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Hlavními událostmi loňského roku se pro nás stala akvizice společnosti Webcom a zahájení vývoje inovativních produktů pro zákazníky z celého světa v novém odborném centru v Brně. V rámci obchodu jsme dosáhli výborných výsledků v oblasti tiskových systémů, produkčních tiskáren a návazných služeb.“

Do celkových výsledků se promítla realizace velkých zakázek u zákazníků, jakými jsou Kofola Holding, skupina Vítkovice, Ochranný svaz autorský, Allianz nebo ministerstvo vnitra. „Pro dosažení dalšího růstu i v budoucnosti by nám mělo pomoci výraznější směrování do segmentu IT služeb, strategie Paper less office, realizace unikátních projektů v oblasti průmyslového tisku nebo zavedení inovačních řešení na tuzemském trhu, jako je třeba rozšířená realita. Náš dlouhodobý cíl spočívá v posílení pozice společnosti jako poskytovatele komplexních IT služeb,“ shrnul Pavel Štěpán, obchodní ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech.  

Výrazný nárůst registrovala Konica Minolta v oblasti softwarových aplikací. Samostatné divizi ECM (Enterpise content management), která vytváří produkty spojené se správou firemních procesů a s oběhem digitalizovaných dokumentů, vzrostly tržby o 52 procent. „Z našeho pohledu má největší dopad na růst této oblasti segment menších a středních firem, které ve velkém začínají řešit problematiku automatizace a elektronického zpracování dokumentů. Velcí hráči dnes hodně investují do systému na řízení procesů,“ vysvětlil Pavel Čurda, který střídá Tomáše Bednáře na pozici generálního ředitele Konica Minolta Business Solutions Czech, a doplnil: „V následujícím roce očekáváme obecně ze strany klientů především zájem o cloudová a hybridní řešení.“

Právě na jejich rozvoj v rámci celé střední a východní Evropy by se měla zaměřit nově vytvořená divize IT Služby. Konica Minolta chce svým klientům nabídnout dostatek kapacit i pro velké projekty, stejně jako kvalitní podporu ve všech zemích v rodném jazyce. Dále napříč celou divizí IT Služby výrazně posiluje svoje implementační a konzultační týmy. Připravuje také další rozšíření portfolia svých služeb a řešení, například o integrační služby.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3