INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost RWE v ČR začala psát další kapitolu, s novou značkou a novým názvem. Ocitla se na startovní čáře, která navede její business, a zejména možnosti zákazníků brzy do zcela jiných, nadčasových dimenzí. Proměna značky a jiné logo se stanou odrazovým můstkem do světa energetické budoucnosti. S innogy se stane dosavadní tým odborníků lídrem moderní energetiky, který své klientele nabídne kromě spolehlivých dodávek energií v rostoucí míře inovativní produkty šité přímo na míru. Slovo má šéf obchodu RWE v ČR Tomáš Varcop:

 

Proč vlastně k takovému kroku došlo?

 

Jde o strategické rozhodnutí mateřské společnosti a je reakcí na vývoj okolo nás. Energetika stojí na pokraji nové éry. Hlavní trendy jako dekarbonizace, decentralizace a digitalizace zásadně mění energetické prostředí, a tudíž i samotné základy našeho podnikání. Díky technologickému pokroku vzniknou výrobky, o kterých dnes nemáme ještě ani tušení. Budeme svědky nových trhů, nové konkurence a nových obchodních modelů. Společně s digitalizací se i spotřebitelům objeví zcela nové možnosti, jak se zapojit a spoluutvářet tyto trendy. To vše nastane mnohem rychleji, než si nyní dokážeme představit. Jde tedy spíše o revoluci než o evoluci. Nové uspořádání našeho koncernu je proto zcela logickým krokem. Naše skupina v České republice se stala pevnou součástí innogy a stejně jako naše nová mateřská společnost chceme i u nás udávat tón moderní energetiky.

 

Jak chcete zajistit, aby nastupující značka plynule nahradila zavedené RWE?

 

Bude to pro nás velká výzva, protože značka RWE si na trhu postupně vybudovala silné renomé. Rádi bychom stejného úspěchu v příštích letech dosáhli také s novou značkou. Veřejnost a naše zákazníky s ní poprvé ve větším měřítku seznámí reklamní kampaň, kterou plánujeme na září. V dalších podzimních měsících už pod novou značkou budeme poprvé představovat naše nové produkty a služby.

 

Není přece jen škoda zcela opustit tak silnou značku, jako je RWE v České republice?

 

Jsem opravdu hrdý na to, čeho jsme jako RWE na českém trhu dosáhli. Během dvanácti let se nám podařilo vybudovat velmi silnou pozici. RWE je pro českou veřejnost symbolem bezpečného a spolehlivého dodavatele energií. Toho si naši zákazníci vždy vysoce cenili. Ale rádi bychom v příštích letech nabídli více. Pod značkou innogy budeme dále zlepšovat náš zákaznický servis, nabízet nové inovativní produkty, a ještě více budeme cílit ke spokojenosti zákazníků. Budeme víc než jen dodavatelem energií.

 

Co bude změna znamenat pro vaše zákazníky v praxi? Budou třeba muset podepisovat nové smlouvy?

 

Na stávajících smluvních podmínkách se v důsledku změny značky nic nemění. Zákazníci tedy nemusejí mít obavy o platnost smluv ani v této oblasti činit žádné aktivní kroky. Změna značky nebude znamenat ani stěhování kontaktních míst do nových prostor. Lidé jsou na rozmístění našich zákaznických center zvyklí. Pokud někdo bude např. tvrdit, že RWE končí nebo že je zapotřebí rychle něco měnit, nevěřte mu a raději nás kontaktujte v našich kancelářích nebo na zákaznické lince. S podobnými nekalými praktikami některých obchodníků jsme se už v minulosti mnohokrát setkali. Jsme tady pro vás i nadále. Avšak nově pod moderní značkou innogy!

 

 

Bylo vůbec nutné přijít na trh se zcela novou tváří?

 

Svět energetiky prochází razantními změnami. My těmto změnám nechceme jen přihlížet, chceme se na nich podílet a aktivně je ovlivňovat. Zákazníci budou od nás očekávat daleko více. Je tedy jasné, že se naše role mění, a proto se měníme i my. Nová značka nám právě toto umožní lépe vyjádřit.  

(red)

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3