INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

palirnaDruhá největší česká likérka, Palírna U Zeleného stromu plánuje letos růst tržeb téměř o desetinu na zhruba 1,55 miliardy korun. Loni tržby likérky s 500 letou tradicí vrostly o čtyři procenta na 1,4 miliardy korun. Přibližně stejný růst plánuje jedna z nejstarších palíren v Evropě také u exportu, kde chce proniknout na nové trhy, především v Číně, Japonsku, na Filipínách či v USA.

Pavel Kadlec, ředitel Palírny U Zeleného stromu:„Předpokládáme, že se nám v letošním roce bude dařit ještě lépe než v roce 2016. Ovlivní to především ekonomická situace a rostoucí kupní síla lidí, kteří budou více kupovat kvalitnější lihoviny. Zároveň letos plánujeme až o polovinu zvýšit marketingový rozpočet především na podporu našich klíčových značek Stará myslivecká, Vodka 42 a Hanácká vodka. To by se, nejen na základě loňské zkušenosti, mělo odrazit ve zvýšeném zájmu o tyto klíčové značky.

Palírna U Zeleného stromu chce podle Pavla Kadlece také výrazněji proniknout na nové zahraniční trhy. „Postupně připravujeme veškeré kroky k tomu, abychom ve druhé polovině roku mohli ohlásit nové trhy, na které vstoupíme. V letošním roce plánujeme, že export vzroste o více než sedm procent. Chceme se nově dostat na některý z trhů jako je Japonsko, Čína, Filipíny nebo USA, kde vidíme obrovský potenciál v růstu některých z našich klíčových značek. Naším cílem je, aby během následujících pěti let alespoň jedna z našich strategických značek byla významným hráčem na třech světových kontinentech,“ uvedl Pavel Kadlec.

Růst prodejů by se letos měl týkat všech tří strategických značek Palírny U Zeleného stromu, Staré myslivecké, Vodky 42 a Hanácké vodky. „Sázíme především na posilování znalosti a vztahů spotřebitelů k těmto značkám. Pomoci by nám mělo až 50 procentní navýšení marketingového rozpočtu oproti roku 2016. Počítáme tak s 10procentním růstem prodejů Staré myslivecké a zdvojnásobením objemů prodejů Staré Myslivecké Reserve.U Hanácké vodky plánujeme zvýšení o 25 procent v meziročním srovnání,“ doplnila marketingová ředitelka Zuzana Behová.

Palírna U Zeleného stromu ročně vyrobí 120 tisíc hektolitrů lihovin. V loňském roce dosáhla likérka podle neauditovaných výsledků zisku 22 milionů korun.

 
   

Palírna U Zeleného stromu a.s. má ojedinělou historii, která začala již v roce 1518. Jde o unikát nejen v Česku, ale v rámci celé Evropy. S největší pravděpodobností v Evropě neexistuje palírna, která by měla delší historii. Palírna U Zeleného stromu a.s.je přímým nástupcem českých likérek GRANETTE a Starorežná Prostějov. Objemem výroby 120 tisíc hektolitrů alkoholických nápojů ročně je 2. největším výrobcem lihovin v České republice. Zároveň je největším ryze českým výrobcem lihovin na domácím trhu. Do výrobního portfolia firmy patří více než stovka produktů. Mezi nejznámější značky patří Stará myslivecká, Blend 42 vodka či Hanácká vodka. Své značky firma také úspěšně vyváží. S produkty pocházejícími z výrobních linek Palírna U Zeleného stromu a.s. se zákazníci mohou setkat v dalších patnácti zemích pěti světových kontinentů. Na domácím trhu pak firma také distribuuje značky Pushkin, Berentzen, Garrone či Appleton Estate, Bushmills a další.

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3