INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost P&G otevírá své dveře slibným obchodním talentům z České republiky, pro které připravila skutečnou výzvu: vžijte se do role vrcholového manažera, který řídí miliardovou značku. Čeští studenti budou soutěžit proti svým vrstevníkům z 28 evropských zemí o jedinečnou možnost doprovázet zkušené manažery při jejich práci v bostonské centrále značky Gillette. Program nabízí výjimečnou šanci zažít koučování od těch nejlepších leaderů ze společnosti P&G a je určený pro talenty s potenciálem stát se v budoucnu jedním z nich.

„Soutěž CEO Challenge odráží základní hodnoty, které společnost P&G vyznává v souvislosti se získáváním a zaměstnáváním těch nejlepších talentů a jejich rozvojem do úspěšných leaderů.  Náš přístup vychází z přesvědčení, že jedinou možnou cestou je praktická zkušenost a smysluplná odpovědnost. Prostřednictvím tohoto programu tedy nabízíme budoucím talentům ze střední Evropy jedinečnou příležitost vyzkoušet si život vrcholového manažera a zažít, jaké to je rozhodovat o miliardových obchodech přední světové značky,“ říká Geraldine Huse, výkonná ředitelka společnosti P&G pro střední Evropu.

Program nespočívá pouze v řešení případové studie. Studenti mají za úkol vypracovat konkurenceschopnou strategii, jak uvést na trh převratnou inovaci jedné z největších globálních značek.Hrdinou celé výzvy je nový holicí strojek Gillette. Mladí talentovaní adepti se musejí vžít do role manažera a přijít s plánem úspěšného představení nového produktu, včetně všech zásadních kroků – od pochopení spotřebitele a jeho zvyků při užívání výrobků a nakupování, přes návrh marketingových kampaní a vypracování efektivních prodejních strategií až po naplánování rozpočtu a dodavatelských řešení.

Při řešení úkolů je nutné v maximální možné míře prokázat obchodní vizi, schopnost vést lidi, komunikační dovednosti a týmovou práci, ale také dobré rozhodování a chytré riskování. Soutěžící tak získají jedinečnou příležitost cítit se a jednat jako vrcholový manažer společnosti P&G. V průběhu celé akce budou účastníky provázet zkušení manažeři, kteří jim poskytnou okamžitou zpětnou vazbu a poradí jim, jak se vypořádat s případnými problémy. Vítězný tým získá kromě ocenění také unikátní šanci rozvíjet dále své znalosti i dovednosti a doprovázet ty nejlepší manažery při jejich práci v centrále značky Gillette, kde budou moci pozorovat vývoj strategií pro značku s miliardovým obratem.

Program je určen pro studenty 4. a 5. ročníků vysokých škol z evropských zemí, včetně České republiky. Účast na programu probíhá v několika krocích:

1 - Registrace na webových stránkách www.pgceochallenge.eu nejpozději do 16. března a úspěšné zvládnutí výběrového procesu online.

2 - Vyřešení případové studie online a úspěšné absolvování online pohovoru s manažerem společnosti P&G.

3 -Výběr postupujících do semifinálového kola ve Varšavě, kde soutěžící představí své řešení případové studie vrcholovému vedení společnosti P&G pro střední Evropu.

4 - Výběr finalistů, kteří budou střední Evropu reprezentovat na velkém finále v Ženevě, kde se utkají o hlavní cenu – jeden týden v bostonské centrále značky Gillette s možností doprovázet globální tým Gillette při jeho každodenní práci.

Finalisté z předchozího ročníku potvrzují, že cesta od přihlášení až do finále v Ženevě byla opravdu vzrušující. „Možnost poznat všechny tyhle skvělé lidi při práci a sledovat, jak to chodí, bylo fascinující. Nejen zúčastnit se výzvy, ale také zjistit, jak to ve společnosti P&G funguje,“ říká Darya Hvízdalová z České republiky.

Další informace, zkušenosti finalistů z předchozího ročníku a přihlášky najdete na webových stránkách www.pgceochallenge.eu.

O společnosti P&G

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3