INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost P&G otevírá své dveře slibným obchodním talentům z České republiky, pro které připravila skutečnou výzvu: vžijte se do role vrcholového manažera, který řídí miliardovou značku. Čeští studenti budou soutěžit proti svým vrstevníkům z 28 evropských zemí o jedinečnou možnost doprovázet zkušené manažery při jejich práci v bostonské centrále značky Gillette. Program nabízí výjimečnou šanci zažít koučování od těch nejlepších leaderů ze společnosti P&G a je určený pro talenty s potenciálem stát se v budoucnu jedním z nich.

„Soutěž CEO Challenge odráží základní hodnoty, které společnost P&G vyznává v souvislosti se získáváním a zaměstnáváním těch nejlepších talentů a jejich rozvojem do úspěšných leaderů.  Náš přístup vychází z přesvědčení, že jedinou možnou cestou je praktická zkušenost a smysluplná odpovědnost. Prostřednictvím tohoto programu tedy nabízíme budoucím talentům ze střední Evropy jedinečnou příležitost vyzkoušet si život vrcholového manažera a zažít, jaké to je rozhodovat o miliardových obchodech přední světové značky,“ říká Geraldine Huse, výkonná ředitelka společnosti P&G pro střední Evropu.

Program nespočívá pouze v řešení případové studie. Studenti mají za úkol vypracovat konkurenceschopnou strategii, jak uvést na trh převratnou inovaci jedné z největších globálních značek.Hrdinou celé výzvy je nový holicí strojek Gillette. Mladí talentovaní adepti se musejí vžít do role manažera a přijít s plánem úspěšného představení nového produktu, včetně všech zásadních kroků – od pochopení spotřebitele a jeho zvyků při užívání výrobků a nakupování, přes návrh marketingových kampaní a vypracování efektivních prodejních strategií až po naplánování rozpočtu a dodavatelských řešení.

Při řešení úkolů je nutné v maximální možné míře prokázat obchodní vizi, schopnost vést lidi, komunikační dovednosti a týmovou práci, ale také dobré rozhodování a chytré riskování. Soutěžící tak získají jedinečnou příležitost cítit se a jednat jako vrcholový manažer společnosti P&G. V průběhu celé akce budou účastníky provázet zkušení manažeři, kteří jim poskytnou okamžitou zpětnou vazbu a poradí jim, jak se vypořádat s případnými problémy. Vítězný tým získá kromě ocenění také unikátní šanci rozvíjet dále své znalosti i dovednosti a doprovázet ty nejlepší manažery při jejich práci v centrále značky Gillette, kde budou moci pozorovat vývoj strategií pro značku s miliardovým obratem.

Program je určen pro studenty 4. a 5. ročníků vysokých škol z evropských zemí, včetně České republiky. Účast na programu probíhá v několika krocích:

1 - Registrace na webových stránkách www.pgceochallenge.eu nejpozději do 16. března a úspěšné zvládnutí výběrového procesu online.

2 - Vyřešení případové studie online a úspěšné absolvování online pohovoru s manažerem společnosti P&G.

3 -Výběr postupujících do semifinálového kola ve Varšavě, kde soutěžící představí své řešení případové studie vrcholovému vedení společnosti P&G pro střední Evropu.

4 - Výběr finalistů, kteří budou střední Evropu reprezentovat na velkém finále v Ženevě, kde se utkají o hlavní cenu – jeden týden v bostonské centrále značky Gillette s možností doprovázet globální tým Gillette při jeho každodenní práci.

Finalisté z předchozího ročníku potvrzují, že cesta od přihlášení až do finále v Ženevě byla opravdu vzrušující. „Možnost poznat všechny tyhle skvělé lidi při práci a sledovat, jak to chodí, bylo fascinující. Nejen zúčastnit se výzvy, ale také zjistit, jak to ve společnosti P&G funguje,“ říká Darya Hvízdalová z České republiky.

Další informace, zkušenosti finalistů z předchozího ročníku a přihlášky najdete na webových stránkách www.pgceochallenge.eu.

O společnosti P&G

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3