INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Huawei Consumer_BusinessSpotřebitelská divize Huawei prodala v prvním čtvrtletí roku 34,55 milionu smartphonů s 21,6% meziročním nárůstem. Huawei nadále upevňuje třetí místo mezi světovými výrobci smartphonů, když podle IDC vzrostl aktuální světový podíl Huawei na trhu smartphonů na 9,8 %. V Evropě dosáhla společnost v prvním čtvrtletí meziročního nárůstu prodejů o 15 %

Spotřebitelská divize Huawei (Huawei Consumer Business Group) zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2017 výrazný meziroční nárůst prodejů smartphonů. Společnost zaznamenala více než 50% nárůst prodejů smartphonů v 52 zemích světa, z toho ve 32 zemích byl růst dokonce více než 100 %. V Evropě společnost dosáhla stabilního růstu prodejů smartphonů meziročně o 15 %, v Číně o 20 %, v jihozápadní Asii a Jižním Pacifiku pak prodeje dokonce dosáhly více než 70% meziročního nárůstu.

Růst podílu Huawei v segmentu smartphonů střední a vyšší třídy

Výrazný vzestup zaznamenala společnost Huawei také v segmentu high-end zařízení, a to především díky úspěšným prodejům modelů ze série P9 nebo modelu Mate 9, které jen dokládají sílící povědomí o Huawei jako o prémiové značce. V prvním kvartále tohoto roku poměr smartphonů střední a vyšší třídy (od 300 USD výše / asi 7400 Kč) vzrostl ve srovnání se stejným obdobím minulého roku o 11 %.

V únoru držel společnost Huawei celosvětově 9,7% podíl na trhu high-end smartphonů

Podle GfK držela společnost Huawei v únoru celosvětově 9,7% podíl na trhu high-end smartphonů (od 500 USD výše / asi 12 000 CZK), v devíti zemích (např. Čína, Itálie, Španělsko, Jižní Afrika nebo Polsko) společnost dosáhla dokonce 10% tržního podílu.

Nejnovější vlajková loď Huawei P10, která byla představena 26. února v Barceloně, je aktuálně dostupná na více než třiceti světových trzích včetně ČR a díky skvělým fotografickým vlastnostem rychle získává popularitu mezi zákazníky na celém světě.

Huawei rovněž překvapuje svými prodeji na stagnujícím trhu tabletů, kde byznys společnosti meziročně vzrostl o 70 %.

„Cestou kupředu se bude Huawei Consumer BG soustředit na zlepšování zákaznického servisu, zvyšování přítomnosti v rámci obchodních kanálů, retailu, brandingu, marketingu, služeb a dalších sektorů tak, abychom zlepšili celkovou zkušenost uživatelů s našimi produkty,“ uvedl Richard Yu, CEO Huawei Consumer BG. „Mezitím bude Huawei Consumer BG pokračovat ve vývoji produktů a inovací umělé inteligence (AI). To všechno by mělo uživatelům poskytnout excelentní zážitky a upevnit postavení Huawei jako leadera v oblasti vývoje technologií a zároveň posílit vnímání společnosti jako technologické značky milované zákazníky po celém světě.“

Více informací o produktech Huawei naleznete na http://consumer.huawei.com/cz

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a využívá je třetina světové populace. V roce 2016 se společnost umístila na 3. místě v dodávkách chytrých mobilních telefonů. Šestnáct R&D (výzkumných a vývojových) center bylo založeno v USA, Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně. Huawei Consumer BG je jednou ze tří business divizí společnosti a soustřeďuje se na smartphony, PC a tablety, wearables a cloudové služby apod. Globální síť Huawei je postavena na 20 letech bohatých zkušeností v telekomunikačním průmyslu a jejím cílem je přinášet nejnovější technologie spotřebitelům na celém světě.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3