INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Huawei Consumer_BusinessSpotřebitelská divize Huawei prodala v prvním čtvrtletí roku 34,55 milionu smartphonů s 21,6% meziročním nárůstem. Huawei nadále upevňuje třetí místo mezi světovými výrobci smartphonů, když podle IDC vzrostl aktuální světový podíl Huawei na trhu smartphonů na 9,8 %. V Evropě dosáhla společnost v prvním čtvrtletí meziročního nárůstu prodejů o 15 %

Spotřebitelská divize Huawei (Huawei Consumer Business Group) zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2017 výrazný meziroční nárůst prodejů smartphonů. Společnost zaznamenala více než 50% nárůst prodejů smartphonů v 52 zemích světa, z toho ve 32 zemích byl růst dokonce více než 100 %. V Evropě společnost dosáhla stabilního růstu prodejů smartphonů meziročně o 15 %, v Číně o 20 %, v jihozápadní Asii a Jižním Pacifiku pak prodeje dokonce dosáhly více než 70% meziročního nárůstu.

Růst podílu Huawei v segmentu smartphonů střední a vyšší třídy

Výrazný vzestup zaznamenala společnost Huawei také v segmentu high-end zařízení, a to především díky úspěšným prodejům modelů ze série P9 nebo modelu Mate 9, které jen dokládají sílící povědomí o Huawei jako o prémiové značce. V prvním kvartále tohoto roku poměr smartphonů střední a vyšší třídy (od 300 USD výše / asi 7400 Kč) vzrostl ve srovnání se stejným obdobím minulého roku o 11 %.

V únoru držel společnost Huawei celosvětově 9,7% podíl na trhu high-end smartphonů

Podle GfK držela společnost Huawei v únoru celosvětově 9,7% podíl na trhu high-end smartphonů (od 500 USD výše / asi 12 000 CZK), v devíti zemích (např. Čína, Itálie, Španělsko, Jižní Afrika nebo Polsko) společnost dosáhla dokonce 10% tržního podílu.

Nejnovější vlajková loď Huawei P10, která byla představena 26. února v Barceloně, je aktuálně dostupná na více než třiceti světových trzích včetně ČR a díky skvělým fotografickým vlastnostem rychle získává popularitu mezi zákazníky na celém světě.

Huawei rovněž překvapuje svými prodeji na stagnujícím trhu tabletů, kde byznys společnosti meziročně vzrostl o 70 %.

„Cestou kupředu se bude Huawei Consumer BG soustředit na zlepšování zákaznického servisu, zvyšování přítomnosti v rámci obchodních kanálů, retailu, brandingu, marketingu, služeb a dalších sektorů tak, abychom zlepšili celkovou zkušenost uživatelů s našimi produkty,“ uvedl Richard Yu, CEO Huawei Consumer BG. „Mezitím bude Huawei Consumer BG pokračovat ve vývoji produktů a inovací umělé inteligence (AI). To všechno by mělo uživatelům poskytnout excelentní zážitky a upevnit postavení Huawei jako leadera v oblasti vývoje technologií a zároveň posílit vnímání společnosti jako technologické značky milované zákazníky po celém světě.“

Více informací o produktech Huawei naleznete na http://consumer.huawei.com/cz

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a využívá je třetina světové populace. V roce 2016 se společnost umístila na 3. místě v dodávkách chytrých mobilních telefonů. Šestnáct R&D (výzkumných a vývojových) center bylo založeno v USA, Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně. Huawei Consumer BG je jednou ze tří business divizí společnosti a soustřeďuje se na smartphony, PC a tablety, wearables a cloudové služby apod. Globální síť Huawei je postavena na 20 letech bohatých zkušeností v telekomunikačním průmyslu a jejím cílem je přinášet nejnovější technologie spotřebitelům na celém světě.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3