INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Výroba v Ideal StandardTeplická keramička Ideal Standard od července zvýšila zaměstnancům na dělnických profesích mzdy. V červenci si zaměstnanci polepšili v průměru o 7,5 procenta, od ledna 2018 to bude o dalších minimálně 10 procent. Průměrný plat ve firmě se tak přiblíží 30. 000 korunám. Zvyšování mezd souvisí mimo jiné s tím, že teplická keramička prochází velkými investicemi, díky kterým se stane jedním z nejdůležitějších závodů celosvětové skupiny Ideal Standard. Pavel Šlambora, ředitel teplické keramičky Ideal Standard:

„Náš závod prochází obdobím významných investic, které za posledních 20 let nemají obdoby. Zájem o naše výrobky stoupá, zvyšujeme výrobu, masivně investujeme do nových technologií. Staneme se jedním z nejdůležitějších závodů skupiny. Náš rozvoj pocítí také zaměstnanci ve svých peněženkách. Na základě jednání s bruselskou centrálou jsme od července zvýšili mzdy u dělnických profesí v průměru o 1500 korun. Od nového roku se pak zvýší mzdy všem zaměstnancům nejméně o dalších 10 procent.“

Keramička zvedla také nástupní platy a to na 24.500,- Kč. „Po roce se tento nástupní plat navyšuje na minimálně 28.000,- Kč. V závislosti na pracovní pozici to může být i více,“ upřesnil Pavel Šlambora. Po červencovém a lednovém zvýšení platů se průměrný plat v Ideal Standard bude pohybovat kolem 30.000,- Kč. „Keramička také poskytuje svým zaměstnancům dobré pracovní zázemí a řadu benefitů ze sociálního programu,“ připomněl k tomu Pavel Šlambora.

Zvyšování mezd souvisí podle Šlambory s tím, že keramička prochází významnými rozvojovými investicemi. „Letos investujeme 150 milionů korun do nových technologií na výrobu vysoce kvalitní sanitární keramiky. Další investice se plánují na roky 2018 a 2019. Teplický závod se tak má v rámci celé skupiny Ideal Standard stát jedním z nejdůležitějších. Pracovat v keramičce tedy znamená mít dlouhodobou perspektivu,“ uvedl Pavel Šlambora.

Teplická keramička Ideal Standard patří k největším domácím výrobcům sanitární keramiky, tedy toalet, umyvadel nebo bidetů v Česku. Vloni firma meziročně zvýšila výrobu o 11 procent na 723.000 kusů. Zvýšil se především zájem o toalety a pisoáry. Díky růstu výroby přijala firma 30 nových zaměstnanců. V současnosti jich zde pracuje přes 600.

Firma se 130 letou historií většinu své produkce směřuje na náročné západní trhy, jako je Německo, Francie, Anglie nebo Švýcarsko. Vybavení z Ideal Standard má například i nejvyšší mrakodrap v Londýně. Vedle západní Evropy směřoval loni vývoz také do Austrálie. Keramička se totiž na nejnáročnější trhy vyspělého světa orientuje.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3