INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Výroba v Ideal StandardTeplická keramička Ideal Standard od července zvýšila zaměstnancům na dělnických profesích mzdy. V červenci si zaměstnanci polepšili v průměru o 7,5 procenta, od ledna 2018 to bude o dalších minimálně 10 procent. Průměrný plat ve firmě se tak přiblíží 30. 000 korunám. Zvyšování mezd souvisí mimo jiné s tím, že teplická keramička prochází velkými investicemi, díky kterým se stane jedním z nejdůležitějších závodů celosvětové skupiny Ideal Standard. Pavel Šlambora, ředitel teplické keramičky Ideal Standard:

„Náš závod prochází obdobím významných investic, které za posledních 20 let nemají obdoby. Zájem o naše výrobky stoupá, zvyšujeme výrobu, masivně investujeme do nových technologií. Staneme se jedním z nejdůležitějších závodů skupiny. Náš rozvoj pocítí také zaměstnanci ve svých peněženkách. Na základě jednání s bruselskou centrálou jsme od července zvýšili mzdy u dělnických profesí v průměru o 1500 korun. Od nového roku se pak zvýší mzdy všem zaměstnancům nejméně o dalších 10 procent.“

Keramička zvedla také nástupní platy a to na 24.500,- Kč. „Po roce se tento nástupní plat navyšuje na minimálně 28.000,- Kč. V závislosti na pracovní pozici to může být i více,“ upřesnil Pavel Šlambora. Po červencovém a lednovém zvýšení platů se průměrný plat v Ideal Standard bude pohybovat kolem 30.000,- Kč. „Keramička také poskytuje svým zaměstnancům dobré pracovní zázemí a řadu benefitů ze sociálního programu,“ připomněl k tomu Pavel Šlambora.

Zvyšování mezd souvisí podle Šlambory s tím, že keramička prochází významnými rozvojovými investicemi. „Letos investujeme 150 milionů korun do nových technologií na výrobu vysoce kvalitní sanitární keramiky. Další investice se plánují na roky 2018 a 2019. Teplický závod se tak má v rámci celé skupiny Ideal Standard stát jedním z nejdůležitějších. Pracovat v keramičce tedy znamená mít dlouhodobou perspektivu,“ uvedl Pavel Šlambora.

Teplická keramička Ideal Standard patří k největším domácím výrobcům sanitární keramiky, tedy toalet, umyvadel nebo bidetů v Česku. Vloni firma meziročně zvýšila výrobu o 11 procent na 723.000 kusů. Zvýšil se především zájem o toalety a pisoáry. Díky růstu výroby přijala firma 30 nových zaměstnanců. V současnosti jich zde pracuje přes 600.

Firma se 130 letou historií většinu své produkce směřuje na náročné západní trhy, jako je Německo, Francie, Anglie nebo Švýcarsko. Vybavení z Ideal Standard má například i nejvyšší mrakodrap v Londýně. Vedle západní Evropy směřoval loni vývoz také do Austrálie. Keramička se totiž na nejnáročnější trhy vyspělého světa orientuje.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3