INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

floweV úterý 13. 2. spustila dm drogerie markt online prodej v České republice. Na adrese www.dm.cz mohou zákazníci nyní pohodlně nakupovat a zároveň se informovat o svých oblíbených výrobcích či novinkách bez ohledu na čas, otevírací dobu či vzdálenost nejbližší prodejny. 

Každé otevření nové dm prodejny v České republice vždy doprovází náležité oslavy. A toto otevření obzvláště: V úterý 13. února otevřela dveře do světa online virtuální prodejna dm. V novém online shopu společnosti dm na adrese www.dm.cz mohou zákazníci nakupovat, surfovat a informovat se o novinkách ze světa zdraví a krásy zcela nezávisle na otevírací době či lokalitě.

Předsedající jednatel dm Česká republika Gerhard Fischer se velmi těší z tohoto milníku společnosti dm: „Online shop vnímáme jako doplnění dosavadního způsobu prodeje. Naši zákazníci si přáli, aby si mohli své oblíbené produkty koupit kdykoliv. I když se bude nadále většina nákupů uskutečňovat v našich kamenných prodejnách, chceme, aby naše nabídka a servis byly přístupné také online.“ dm Česká republika je tak po Rakousku, Německu a Maďarsku již čtvrtou zemí koncernu, která vykročila do světa online prodeje.

Neustálý rozvoj

Nový web www.dm.cz představuje kombinaci online magazínu a klasického online shopu. Redakční příspěvky nabídnou rozmanité informace ze světa dm. Nový e-shop nabídne online relevantní sortiment více než 11.000 výrobků, které znají zákazníci z dm prodejen, nabídne ale také produkty k dostání pouze online. Gerhard Fischer dodává: „S ohledem na přání našich zákazníků a k poptávce po možnosti online nakupování jsme nechtěli spuštění online shopu dále odkládat, ale vyjít vstříc zákazníkům, pro které jsme nebyli doposud jednoduše dostupní nebo kteří upřednostňují nakupování z pohodlí domova. Výhody věrnostního programu active beauty světa výhod nebudou zpočátku při online nákupu dostupné. I po spuštění online shopu však budeme nadále pracovat na rozšíření jeho funkcí a ještě lepším servisu.“

Za jednotné poštovné ve výši 49 Kč si mohou zákazníci nechat zaslat svůj nákup na jakoukoliv adresu v České republice a v budoucnu také na prodejnu dm. Jako partnera pro distribuci zvolila dm společnost Geis. Zboží objednané online lze v případě potřeby přímo na prodejně také vyměnit.
I ve virtuální pobočce dm platí závazek dm dlouhodobých cen – stejně výhodných, na jaké jsou zákazníci zvyklí z prodejen. Tento závazek říká, že každé snížení cen v dm platí minimálně po dobu čtyř měsíců. Zákazníci tak nemusí hlídat slevové akce. Zboží mohou nakoupit v pohodlí domova a vždy ve chvíli, kdy ho skutečně potřebují.

(tz)

Ilustrační foto  Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3