INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

floweV úterý 13. 2. spustila dm drogerie markt online prodej v České republice. Na adrese www.dm.cz mohou zákazníci nyní pohodlně nakupovat a zároveň se informovat o svých oblíbených výrobcích či novinkách bez ohledu na čas, otevírací dobu či vzdálenost nejbližší prodejny. 

Každé otevření nové dm prodejny v České republice vždy doprovází náležité oslavy. A toto otevření obzvláště: V úterý 13. února otevřela dveře do světa online virtuální prodejna dm. V novém online shopu společnosti dm na adrese www.dm.cz mohou zákazníci nakupovat, surfovat a informovat se o novinkách ze světa zdraví a krásy zcela nezávisle na otevírací době či lokalitě.

Předsedající jednatel dm Česká republika Gerhard Fischer se velmi těší z tohoto milníku společnosti dm: „Online shop vnímáme jako doplnění dosavadního způsobu prodeje. Naši zákazníci si přáli, aby si mohli své oblíbené produkty koupit kdykoliv. I když se bude nadále většina nákupů uskutečňovat v našich kamenných prodejnách, chceme, aby naše nabídka a servis byly přístupné také online.“ dm Česká republika je tak po Rakousku, Německu a Maďarsku již čtvrtou zemí koncernu, která vykročila do světa online prodeje.

Neustálý rozvoj

Nový web www.dm.cz představuje kombinaci online magazínu a klasického online shopu. Redakční příspěvky nabídnou rozmanité informace ze světa dm. Nový e-shop nabídne online relevantní sortiment více než 11.000 výrobků, které znají zákazníci z dm prodejen, nabídne ale také produkty k dostání pouze online. Gerhard Fischer dodává: „S ohledem na přání našich zákazníků a k poptávce po možnosti online nakupování jsme nechtěli spuštění online shopu dále odkládat, ale vyjít vstříc zákazníkům, pro které jsme nebyli doposud jednoduše dostupní nebo kteří upřednostňují nakupování z pohodlí domova. Výhody věrnostního programu active beauty světa výhod nebudou zpočátku při online nákupu dostupné. I po spuštění online shopu však budeme nadále pracovat na rozšíření jeho funkcí a ještě lepším servisu.“

Za jednotné poštovné ve výši 49 Kč si mohou zákazníci nechat zaslat svůj nákup na jakoukoliv adresu v České republice a v budoucnu také na prodejnu dm. Jako partnera pro distribuci zvolila dm společnost Geis. Zboží objednané online lze v případě potřeby přímo na prodejně také vyměnit.
I ve virtuální pobočce dm platí závazek dm dlouhodobých cen – stejně výhodných, na jaké jsou zákazníci zvyklí z prodejen. Tento závazek říká, že každé snížení cen v dm platí minimálně po dobu čtyř měsíců. Zákazníci tak nemusí hlídat slevové akce. Zboží mohou nakoupit v pohodlí domova a vždy ve chvíli, kdy ho skutečně potřebují.

(tz)

Ilustrační foto  Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3