Vojenská zdravotní pojišťovna klade větší důraz na komunikaci s veřejností. V závěru loňského roku otevřela nová kontaktní místa v 21 městech, aby byla blíže svým klientům. Ti mohou rovněž využívat modernější a přehlednější podobu webových stránek.
Na Klientském portálu a mobilní aplikaci Zdraví na klik uvidí pojištěnec na svém osobním účtu veškerou poskytnutou a uhrazenou péči. Na kompletním redesignu webu s doplněnou funkcionalitou se dál pracuje. Nově VoZP připravila nabídku preventivních programů, která se stala přehlednější, jednodušší a obsahuje vyšší limity čerpání u nejžádanějších příspěvků.
Pojišťovna měla loni vyšší příjmy pojistného od plátců o téměř osm procent, na jednoho pojištěnce dosáhly 47 tisíc korun. Stouply i náklady na zdravotní služby o 8,5 %. V průměru na pojištěnce vydala VoZP téměř 25 tisíc Kč. V současné době má Vojenská zdravotní pojišťovna téměř 700 tisíc klientů v celé České republice.
(red)
Ilustrační foto Pixabay.com