Grand Hotel Kempinski High Tatras obhájil prestižní ocenění TREND Top 2018 a stal se počtvrté za sebou nejlepším hotelem na Slovensku. Dosáhl nejvyššího počtu 18,5 bodu z 20 možných. V první desítce se umístila hotelová Grand Restaurant a mezi top sommeliéra patří podle ocenění i hotelový someliér Matúš Hamara.
Na snímku zástupci hotelu převzali ocenění TREND Top
"Velmi si vážíme, že jsme i letos získali prestižní ocenění TREND Top. Je to pro nás potvrzením, že jdeme po správné cestě. Každý rok se snažíme přijít s něčím výjimečným, aby se k nám hosté stále rádi vraceli a našli tu vždy to, co od námi poskytovaných služeb očekávají. Když se nám toto daří, je to pro nás tou největší odměnou," řekla Kathrin Noll, generální manažerka Grand Hotelu Kempinski High Tatras.
Chloubou hotelu jsou i gurmánské zážitky v hotelové Grand Restaurant, která se umístila v Top 10 nejlepších restaurací na Slovensku. Za jejím úspěchem stojí celý tým restaurace. Ten už půl roku vede Miroslav Zamiška, který vystřídal na postu šéfkuchaře Tomáše Tejbuse. "Jsme rádi, že nás opět odborníci zařadili do první desítky nejlepších restaurací. Chci s mým týmem pokračovat v nastaveném konceptu. Budeme i nadále klást důraz na exkluzivitu lokálních surovin, ale zároveň rádi vneseme trochu moderního do tradičních slovenských jídel," dodal šéfkuchař Miroslav Zamiška.
Tatranský hotel se může pochlubit i tím, že odborník nejen na víno, Matúš Hamara, byl opět zařazen mezi top sommeliéry na Slovensku. "Každý rok se těším z toho, že se náš hotel umísťuje na předních místech. Jelikož jsme v srdci Evropy, můžete u nás ochutnat vína z téměř celého světa, ale rád hostům nabízím zejména výjimečné slovenské vína. Mají totiž speciální charakter, který ještě více umocní celkovou atmosféru při návštěvě našeho hotelu, " uvedl Matúš Hamara.
V hodnocení TREND Top 2018 se při restauracích klade důraz na kvalitu jídla, servisu, prostředí a také na poměr kvality a ceny. Při hotelích zase na servis, vybavení a na poměr kvality a cen. Hotely a restaurace navštěvovali hodnotitelé TREND-u od května 2017 do února 2018, a tak jako po minulé roky se hodnotilo formou mystery shoppingu, tedy anonymních návštěv.
(tz)