INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

dovNová skupina TRAVEL FAMILY vznikla sdružením tří úspěšných českých cestovních kanceláří s více než 27letou tradicí. Její součástí jsou cestovní kanceláře Vítkovice Tours, VIAMARE a VTT. Jedná se o první unikátní konsolidaci cestovních kanceláří na českém trhu.

Podle obratu blížícího se k hranici 750 milionů korun se skupina TRAVEL FAMILY stává sedmým největším hráčem na trhu se 70 tisíci klienty ročně. Působí na českém, slovenském a polském trhu.

Skupina TRAVEL FAMILY – rodina specialistů na dovolenou, nabízí nejširší nabídku zájezdů do Chorvatska, Řecka a na Kypr v rámci českého cestovního trhu. „Klienti jednotlivých tří silných tour operátorů se stávají součástí velké rodiny a nově získají řadu výhod navíc – nejširší nabídku na jednom místě, věrnostní slevu na jakýkoli zájezd, speciální výhodné akce a slevy v rámci rodiny,“ uvádí Blanka Hrubá, výkonná ředitelka TRAVEL FAMILY. Oblíbené české značky všech tří cestovních kanceláří zůstávají zachovány a budou se dále samostatně profilovat jako specialisté na dané bezpečné a oblíbené destinace pro dovolenou.

tři cestovní kanceláře jsou na českém trhu zavedenými značkami přes 27let, CK Vítkovice Tours je českou jedničkou na Chorvatsko s více jak 350 pobytovými místy, Viamare a VTT pak mají s 30 ostrovy nejširší nabídku na Řecko, řecké ostrovy a Kypr v ČR.

Skupina cílí na tržby v hodnotě jedné miliardy korun a chce posílit své postavení na českém trhu cestovního ruchu. „Naším cílem je nadále růst, proto se díváme po nových příležitostech na trhu. Zajímají nás akvizičně další specializované cestovní kanceláře, které by vhodně doplnily nabídku naší rodiny," dodává za TNI Group, vlastníka skupiny TRAVEL FAMILY, člen představenstva Ivan Lackovič.

Více o TRAVEL FAMILY na www.travelfamily.cz 

(tz)

Ilustrace Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3