INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pavel FrankoKonica Minolta se etabluje na českém trhu industriálního tisku (IP). Začlenění technologie takzvaných tiskových hlav přímo do výrobního procesu nového produktu aktuálně řeší desítky firem v ČR. I proto dochází k posílení obchodních aktivit Konica Minolta v tomto segmentu.

Společnost slučuje týmy industriálního a produkčního tisku nově pod vedení Pavla Franka. Ten se zaměří na další růst v oblasti IP, udržení pozice lídra trhu mezi dodavateli produkčního tisku, ale také na rozvoj obchodu v segmentu zušlechťovacích technologií.

„Ve sloučení obou divizí vidím příležitost, jak naše zkušenosti a pozici lídra v oblasti produkčního tisku využít pro efektivní rozvoj v segmentu IP. Změnu nevnímám jako revoluci, ale spíše evoluci. Mým cílem je lepší propojení obchodních týmů a rychlejší vytvoření optimálního řešení pro naše zákazníky,“ řekl Pavel Franko, obchodní ředitel divize produkčního a průmyslového tisku Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Veliký potenciál vidím také v oblasti zušlechťovacích technologií, takzvaných MGI. Ty jsme na trh uvedli v loňském roce a i zde již evidujeme první zákazníky.“

Výsledkem instalace zařízení industriálního tisku od Konica Minolta je vždy prototyp splňující individuální požadavky zákazníka. Řešení funguje na principu bezkontaktní technologie, která umožňuje potisk téměř jakéhokoli typu materiálu a vytváření různých efektů, jako je například 3D lak. Vlastní průmyslovou tiskárnu či tiskový segment od Konica Minolta lze umístit do libovolné výrobní linky.

„Technologie IP je samozřejmě vhodná pro firmy z celého spektra polygrafického oboru, ale nejen pro ně. Mezi naše zákazníky patří například i výrobci potravinových obalů, etiket, garážových vrat nebo jiných výrobků, které nejsou přímo spojovány s tiskem,“ informoval P. Franko. Začlenění potisku do výrobního procesu umožňuje firmám významně rozšířit vizuální podobu produktů nebo například personalizovat výrobky konkrétním klientům. Zároveň pomáhá výrazně zefektivnit produkci a snížit celkové výrobní náklady. „Naši zákazníci už nemusejí převážet své výrobky do externích tiskáren a zpět. V praxi tak mohou snížit náklady na logistiku, skladové zásoby nebo naopak zvýšit variabilitu nepotištěných výrobků,“ doplnil P. Franko.

MGI technologie umožňují zákazníkům tisk materiálů s takzvaně zušlechtěnými prvky. Mezi ty patří například UV lak nebo 3D efekt. Díky digitálnímu procesu tisku lze výtisky také personalizovat či opatřit pokaždé jiným originálním designem. Vhodné jsou například pro tisk pozvánek, vizitek, pohlednic, katalogů, ale i časopisů nebo obalů. „Zušlechťovací technologii ocení především reklamní agentury, marketéři nebo grafici. Dává jim možnost nabízet svým klientům vizuálně výrazně atraktivnější produkty, v malých objemech, s personalizovanou úpravou a za zlomek ceny, než které by dosáhli s využitím běžného ofsetového tisku,“ uzavřel P. Franko.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc. 

Konica Minolta, Inc. je globální technologická společnost poskytující inovativní řešení pro podniky a instituce. Její silné stránky spočívají v kombinování moderních materiálů a klíčových technologií pokročilé zobrazovací techniky, optiky, snímání či nano-zpracování. Konica Minolta vytváří hodnoty, které pomáhají zákazníkům řešit jejich pracovní výzvy a procesy. V éře Internetu věcí využívá svých hlubokých odborných znalostí digitálních technologií a prochází obchodní transformací v digitální společnost poskytující sofistikovaná řešení. Při vytváření inovací spolupracuje s akademickými, průmyslovými i podnikatelskými partnery. Konica Minolta má sídlo v Tokiu a v jejích koncernových společnostech působí v 50 zemích více než 43 000 zaměstnanců. Své produkty a služby nabízí ve 150 zemích celého světa.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2018 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem 63,5 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (36,5 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (31,6 %). Velký důraz klade rovněž na rozvoj IT služeb. Z hlediska obratu je v této oblasti české zastoupení nejúspěšnější ze všech zemí Konica Minolta regionu střední a východní Evropy. Konkrétně se zaměřuje například poskytování ERP a CRM systémů, ECM a DMS řešení, služeb spojených se zabezpečením IT infrastruktury a snížením administrativní zátěže. Konica Minolta Business Solutions Czech je zároveň výhradním distributorem produktů firmy SourceCode, BPM systému K2, na českém a slovenském trhu.

Více informací na www.konicaminolta.cz.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3