Všichni, kdo jednají s konečným spotřebitelem o dodávce energií, ať už zastupují konkrétního obchodníka, nebo jsou v pozici aukčního zprostředkovatele, by měli podléhat stejným pravidlům. Spotřebitele jako slabší stranu obchodu musíme chránit před nekalými praktikami bez ohledu na to, kdo za nimi stojí.
Nejvýznamnější podnikatelský segment již zná své letošní vítěze. V sedmém ročníku soutěže Equa Bank Rodinná firma roku, kterou organizuje Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, zvítězil v kategorii Střední firma největší výrobce akustických klavírů a pianin v Evropě – společnost PETROF.
Obleky, kravaty, punčochové kalhoty a lodičky na vysokých podpatcích už brzy nebudou nedílnou součástí bankovního dress codeu. Zaměstnanci ČSOB v několika průzkumech ukázali, že změnu podporují. Ani klienti na formálním oblečení netrvají. „Zaměstnancům plně důvěřujeme, proto nechceme nijak potlačovat jejich individualitu. A dotazníková šetření ukazují, že naši lidé opravdu stojí o méně formální styl oblékání – takzvaný business casual, který dává prostor pro vlastní osobitost,“ potvrdila Marcela Suchánková, členka představenstva ČSOB zodpovědná za oblast Lidé a komunikace.
Po dvou úspěšných dekádách působení na trhu IT technologií se společnost WEBCOM, jeden z nejvýznamnějších tuzemských partnerů společnosti Microsoft, přejmenovává na Konica Minolta IT Solutions Czech a.s. (KM ITSCZ) s platností od 1. ledna 2019.
Je to právě 10 let, co na český realitní trh vstoupila světová realitní jednička CENTURY 21. Za 10 let si vydobyla postavení třetí největší realitní sítě v ČR. Otevřeno je 51 kanceláří s více než 300 makléři. Symbolicky přichází celá světová síť po 47 letech s novým logem a vizí. Zlatá barva, typická pro CENTURY 21, zůstává.
Prohlíželi jsme v redakci fotografie k tomuto rozhovoru. Jé, tuhle kuchyň bych chtěla mít. A takhle bych si chtěla zařídit příští koupelnu, nadšeně projevovala své emoce kolegyně. Dali jsme jí za pravdu. Promyšleností a elegancí jednotlivých sestav nás společnost SIKO KOUPELNY a.s. uchvátila. Mně se navíc do každé té fotografie promítají okamžiky příběhu, který tato značka na náš trh přinesla, příběhu o odvaze, práci i štěstí, které přeje jen těm připraveným. V tom příběhu se zrcadlí mnohé myšlenky, názory, zkušenosti zakladatelky Ing. Jaroslavy Valové. A tak jsem této neobyčejné ženě, proslulé svou odhodlaností a pílí, opět položila několik otázek:
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...