Obleky, kravaty, punčochové kalhoty a lodičky na vysokých podpatcích už brzy nebudou nedílnou součástí bankovního dress codeu. Zaměstnanci ČSOB v několika průzkumech ukázali, že změnu podporují. Ani klienti na formálním oblečení netrvají. „Zaměstnancům plně důvěřujeme, proto nechceme nijak potlačovat jejich individualitu. A dotazníková šetření ukazují, že naši lidé opravdu stojí o méně formální styl oblékání – takzvaný business casual, který dává prostor pro vlastní osobitost,“ potvrdila Marcela Suchánková, členka představenstva ČSOB zodpovědná za oblast Lidé a komunikace.
Po dvou úspěšných dekádách působení na trhu IT technologií se společnost WEBCOM, jeden z nejvýznamnějších tuzemských partnerů společnosti Microsoft, přejmenovává na Konica Minolta IT Solutions Czech a.s. (KM ITSCZ) s platností od 1. ledna 2019.
Je to právě 10 let, co na český realitní trh vstoupila světová realitní jednička CENTURY 21. Za 10 let si vydobyla postavení třetí největší realitní sítě v ČR. Otevřeno je 51 kanceláří s více než 300 makléři. Symbolicky přichází celá světová síť po 47 letech s novým logem a vizí. Zlatá barva, typická pro CENTURY 21, zůstává.
Prohlíželi jsme v redakci fotografie k tomuto rozhovoru. Jé, tuhle kuchyň bych chtěla mít. A takhle bych si chtěla zařídit příští koupelnu, nadšeně projevovala své emoce kolegyně. Dali jsme jí za pravdu. Promyšleností a elegancí jednotlivých sestav nás společnost SIKO KOUPELNY a.s. uchvátila. Mně se navíc do každé té fotografie promítají okamžiky příběhu, který tato značka na náš trh přinesla, příběhu o odvaze, práci i štěstí, které přeje jen těm připraveným. V tom příběhu se zrcadlí mnohé myšlenky, názory, zkušenosti zakladatelky Ing. Jaroslavy Valové. A tak jsem této neobyčejné ženě, proslulé svou odhodlaností a pílí, opět položila několik otázek:
S Ing. Andreou Trčkovou jsem se seznámila na jedné tiskové konferenci Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR. Tehdy přišla pozdravit novináře za Interspar, kde působila jako manažerka PR a komunikace. Pamatuji si, jak nám k tiskovým informacím rozdala svačinové koláče a loupáčky a těšila se z toho, že nám chutná. Spolupráce začala. O pár let na to se prohloubila, ale to již byla Andrea Trčková v roli výkonné ředitelky společnosti Mgr. Ladislav Kavan – LK SERVIS, která je generálním zastoupením francouzské kosmetiky GERnétic pro ČR a SR. Poznala jsem v ní špičkovou manažerku.
BOCHEMIE a.s. se ráda vydává novým směrem. Potenciál svých možností hledá ve výzvách, které jako adrenalin ekonomiky přicházejí z výzkumu a vývoje. Vytváří tak vazby mezi řadou subjektů, aby odběratelé-zákazníci dostali přidanou hodnotu, která jim přinese užitek a za niž rádi zaplatí. Jednou z cest se jeví ta, která respektuje principy cirkulární ekonomiky. K ní se váže technologie HYDAL®, s níž má dnes BOCHEMIE mnoho společného. Také například fandí nanotechnologiím, i když ani tuto specializaci nepřeceňuje. Odborníci vlastního výzkumu a vývoje totiž rádi mapují svět, chemii a inovace v těsných souvislostech, a nápady či možná řešení se snaží uchopit s vizí budoucnosti. Promítá se to do strategie vyrábět ekologicky, bezodpadově, šetrně k přírodě, zdrojům, člověku. O tom všem jsem měla příležitost hovořit s Ing. Jiřím Pušem, členem představenstva:
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.
Pokračování ...