DB Schenker plánuje postavit v Číně nové logistické centrum zaměřené na automobilový průmysl. Ve spolupráci s čínským partnerem vytvořil DB Schenker společný podnik na logistické služby (joint venture) v Šen-jangu na severovýchodě Číny. Společnost chce do projektu investovat více než 20 milionů eur.
MAKRO Cash & Carry ČR, česká dcera německé skupiny METRO, slaví 50 let od založení své matky. Ta 25. října 1964 v německém Müllheimu an der Ruhr otevřela první samoobslužný velkoobchod METRO. Oslavy výročí probíhají ve všech 29 zemích skupiny.
Akciová společnost ERGO pojišťovna slaví významné jubileum − 22. září 2014 je to přesně 20 let od jejího založení. Za dobu své existence získala důvěru desítek tisíc klientů i renomé mezi pojišťovnami a svou pozici na trhu chce nadále rozvíjet. U příležitosti svého výročí zasadí symbolicky v městské části Praha 4 lípu.
Přijímací pohovory, příprava pracovněprávní dokumentace, vedení personální evidence všech zaměstnanců, spolupráce s úřady práce, zajišťování vzdělávání a školení zaměstnanců, vymýšlení efektivních hodnotících a motivačních zaměstnaneckých systémů nebo proces ukončování pracovních poměrů – to je pouze zlomek činností personalistů, kteří se neobejdou bez průběžného doplňování znalostí aktuálních pracovněprávních předpisů. Stačí si představit situaci, kdy nejvyšší management společnosti schválí uzavření části finančního oddělení s tím, že má být zrušeno 10 pracovních pozic účetních a HR oddělení vzkáže pouze: „Personalisté, postarejte se“. Za jakých podmínek se bude jednat o hromadné propouštění a jaké povinnosti s hromadným propouštěním souvisejí? Je třeba informovat úřad práce? A je třeba takový krok projednat s odbory? Pokud ano, jak dlouho dopředu a v jaké formě? A koho vůbec propustit?
Za 20 let působení u nás se společnost Auto Kelly, obchodně-logistická firma působící v oblasti distribuce a prodeje náhradních dílů pro osobní, lehké užitkové i nákladní vozy a zakladatel sítě nezávislých autoservisů Auto Kelly Autoservis, vypracovala mezi naprostou špičku českého aftermarketového trhu. Dosáhla zde 30% podílu, a naplňuje tak cíl být jediným článkem spojujícím výrobce a dodavatele. Za dlouhodobým úspěchem Auto Kelly stojí snaha nabízet zákazníkům co nejvíce kvalitního a dostupného zboží i prvotřídní služby, rozvíjet svoje zaměstnance, volit spolehlivé obchodní partnery a sledovat současné tržní trendy. Aktuálně tak ve spolupráci s agenturou INCOMA GfK vznikl výzkum na téma vztahu Čechů k autoservisům a byla spuštěna nová praktická online aplikace MOJE GARÁŽ. Prostřednictvím široké nabídky odborných školení a workshopů v zázemí unikátního Tréninkového centra v Praze se navíc Auto Kelly zasazuje o profesionalizaci celého odvětví autoopravárenství.
Správní rada největší zaměstnanecké Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra ČR (ZP MV ČR) odmítá občasné návrhy sloučit tuto zaměstnaneckou zdravotní pojišťovnu s 1,25 milionem klientů s Všeobecnou zdravotní pojišťovnou (VZP) a Vojenskou zdravotní pojišťovnou (VoZP). Správní rada ZP MV ČR k tomu dospěla na svém jednání ve středu 10. září 2014.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...