INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Obal prodává, to už ví studenti prvního ročníku obchodní akademie. Zboží musí být nejen kvalitní a s příznivou cenou, ale i atraktivně zabaleno, má-li aspirovat na komerční úspěch. Výjimku od závěru loňského roku představují cigarety. Nemají lákat pozornost, nýbrž už od pohledu odpuzovat zájemce o kouření. Takový (anti)marketing s rakovinou na každé krabičce je věc, která podle mého soudu nejde správným směrem. O tom, že kouření škodí, jsou spotřebitelé už dlouho informováni nepřehlédnutelným nápisem na každém balení. Avšak podobné zdravotní a sociální důsledky má i pití alkoholických nápojů. Přesto lahve s destiláty, vínem a pivem nehyzdí fotografie opilců a jejich nemocných orgánů. Ani vysloveně nezdravé potraviny „nezdobí“ odpudivé fotografie lidí po infarktu. Podobných námětů na (anti)marketing by se jistě našlo mnoho. Myslím si, že bojovat s nešvarem kouření, alkoholismu a přejídání se musí osobním příkladem a s úsměvem, nikoli s bičem v ruce. Mohlo by se totiž stát, že natruc začnou kouřit i lidé z prosté solidarity se skupinou, jež se stala obětí státního násilí.

Pavel Kačer

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3