INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Obal prodává, to už ví studenti prvního ročníku obchodní akademie. Zboží musí být nejen kvalitní a s příznivou cenou, ale i atraktivně zabaleno, má-li aspirovat na komerční úspěch. Výjimku od závěru loňského roku představují cigarety. Nemají lákat pozornost, nýbrž už od pohledu odpuzovat zájemce o kouření. Takový (anti)marketing s rakovinou na každé krabičce je věc, která podle mého soudu nejde správným směrem. O tom, že kouření škodí, jsou spotřebitelé už dlouho informováni nepřehlédnutelným nápisem na každém balení. Avšak podobné zdravotní a sociální důsledky má i pití alkoholických nápojů. Přesto lahve s destiláty, vínem a pivem nehyzdí fotografie opilců a jejich nemocných orgánů. Ani vysloveně nezdravé potraviny „nezdobí“ odpudivé fotografie lidí po infarktu. Podobných námětů na (anti)marketing by se jistě našlo mnoho. Myslím si, že bojovat s nešvarem kouření, alkoholismu a přejídání se musí osobním příkladem a s úsměvem, nikoli s bičem v ruce. Mohlo by se totiž stát, že natruc začnou kouřit i lidé z prosté solidarity se skupinou, jež se stala obětí státního násilí.

Pavel Kačer

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3