Aplikace Cleverlance prošla přísnými interními i externími bezpečnostními testy a splňuje všechna kritéria, která na bezpečnost bankovních aplikací klade Česká spořitelna. Pro uživatele je aplikace k dispozici na distribučním portále iTunes.
Řešení pro Českou spořitelnu je dalším z řady aplikací pro smartphone platformy, která již Cleverlance nasadila u svých zákazníků z řad nejvýznamnějších korporací v odvětví bankovnictví, telekomunikací a průmyslu. Patří mezi ně smartphone banking pro Komerční banku, mobilní verze zákaznického portálu a nativní aplikace pro podporu mobilního bankovnictví ve společnosti GE Money nebo řešení Right Time pro Slovak Telekom a Impromat.
„Mobilní bankovnictví přináší klientům množství výhod a naše řešení je unikátní v tom, že přináší nejjednodušší placení složek v České republice," řekl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny.
Jan Píka, Key Account Manager společnosti Cleverlance, k tomu dodal: „Mobilním řešením se věnujeme už 8 let a pozorujeme, že na tomto trhu již vyrostla řada firem schopných řešení postavit po technické stránce. Naši odlišnost vnímám v jedinečném skloubení špičkové kvality v designové, technologické i bezpečnostní oblasti a schopnosti zaintegrovat řešení do systémového a procesního prostředí zákazníka. Spolupráce s týmem České spořitelny byla příkladná a tvořivá. Věřím, že se zákazníkům bude nová aplikace líbit a budou nadšeni jejími zajímavými funkcemi."
V rámci tohoto projektu spolupracovala Cleverlance se subdodavatelem, společností Inmite.
(tz)