„Podíl online prodeje zájezdů a letenek neustále roste. To je důvod, proč jsme hledali silného partnera na poli internetu s cílem oslovit další segmenty zákazníků. Už první výsledky prodeje na Aukru, kdy okamžitě po zahájení jsme prodali už téměř dvě stovky zájezdů, naznačují, že jsme ho našli," řekla Eva Sedlmajerová obchodní ředitelka dovolena.cz. Nabídka na Aukru, kde jsou aktuálně především zájezdy, bude brzo rozšířena o letenky a jízdenky. Rozsah spolupráce a nabídky služeb představuje exkluzivní partnerství.
Aukro.cz aktuálně nabízí všechny typy dovolené. „Nejvíce jsou aktuální letní dovolené, které jsou skutečně tahounem nabídky. Oblíbené jsou i lyžařské zájezdy a pobyty v exotických destinacích," uvedl David Vychytil, ředitel obchodního portálu Aukro.cz .
„Student Agency je jedním z prvních z velkých partnerů, se kterými jsme navázali spolupráci. V krátké době představíme další významné prodejce ze všech oblastí trhu, kteří se rozhodli využít sílu Aukra," prohlásil David Vychytil, ředitel obchodního portálu Aukra. Aukro má aktuálně přes 2,5 milionů registrovaných uživatelů a představuje nejnavštěvovanější komerční stránku českého internetu.
Dovolena.cz je nejrychleji rostoucím on-line prodejcem dovolených v ČR a jedním ze dvou největších on-line prodejců zájezdů v ČR. V nabídce má zájezdy od českých ale i zahraničních cestovních kanceláří, kdy právě s touto nabídkou je největší na trhu. Za měsíce leden – únor vykázala dovolena.cz dynamický meziroční růst prodeje zájezdů first minute, když zvýšila objem prodaných letních dovolených o více než 60 %. Aktuálním hlavním prodejním hitem jsou dovolené v rámci tzv. first minute nabídek a dovolené v Turecku a Řecku. S blížícím se jarem roste také zájem o prodej eurovíkendů. Nejvíce se prodávají eurovíkendy do Říma a Paříže.
(tz)