Obsah StudentPointu vytváří více než 150 studentů z celé ČR, díky nimž portál studentskou optikou informačně pokrývá oblasti vzdělávání, módy, designu, technologií, kultury, sportu, cestování a vztahů a současně sleduje aktuální dění na vysokých školách.
Nové čtenáře přilákaly i další sekce portálu, ušité na míru studentům, věnované radostem i problémům, s nimiž se v běžném životě potýkají. Například Gourmet, v níž studenti najdou inspiraci, jak za málo muziky uvařit kvalitní večeři nebo umíchat dobré koktejly. Popularitu brzy získaly Student girl a Student boy, orientující se na vztahy, módu a nové technologie.
Novinkou je i sekce Praktické rady, která přináší studentům užitečné informace z běžného studentského života. „Čtenářům poradíme, jaký účet je pro ně nejvýhodnější, na co si dát pozor při hledání bydlení, jak a kde si najít práci a kde se jí naopak vyhnout, na co si dát pozor při uzavírání smluv, tipy jak ušetřit z napnutého studentského rozpočtu a další. Přidanou hodnotou budou hlavně osobní zkušenosti autorů v kombinaci s komentáři odborníků k dané problematice", doplňuje manažer portálu Michal Fikrle.
K novinkám, které jsou těsně před zprovozněním, lze zařadit nový Kalendář akcí. Jeho ambicí je celostátně pokrýt všechny studentské akce z oblasti kultury, umění, sportu a klubové scény. „Díky novému Kalendáři akcí bude StudentPoint jako jediný portál přinášet naprosto unikátní přehled všech studentských akcí a klubů po celé ČR", dodává Michal Fikrle.
Poslední jarní novinkou je příprava na spuštění videoreportů ze studentských akcí. Ty budou navazovat na úspěšný projekt PartyHlídky, kterou StudentPoint spustil v létě loňského roku na studentských akcích a v klubech v Praze.
StudentPoint byl založen v roce 2008 a po ročním vývoji byl na jaře 2009 uveden oficiálně do provozu. Od počátku bylo jeho ambicí své čtenáře pobavit, inspirovat, informovat a vtáhnou do víru dění. Za tři roky si celostátní projekt vydobyl stabilní pozici mezi studentskými webziny. Díky kontinuálnímu nárůstu návštěvnosti a stabilní skupině pravidelných čtenářů se stal místem, kde se střetává studentská poptávka s nabídkou.
Studentům nabízí nejen možnost nabytí praxe v redakční a manažerské práci, ale vytváří spojení mezi nimi a komerční sférou, což umožňuje získat zajímavé a nové zkušenosti pro jejich další profesní směřování.
(tz)