Snadný přístup k půjčkám a pomoc při řešení problémů
„Naším cílem bylo vytvořit intuitivní web, který novým zákazníkům pomůže vybrat ten správný úvěrový produkt a těm stávajícím poskytne kvalitní podporu. Struktura stránek umožňuje vyhledávání jak podle konkrétního úvěrového produktu, tak podle účelu, na který chtějí klienti úvěr získat," uvedl ředitel marketingové komunikace Home Creditu Cyril Křůpala. První případ tvoří podle něj skupina klientů, kteří jsou takzvaně najisto a žádají většinou o neúčelový hotovostní úvěr. Druhou skupinou jsou pak klienti, co si chtějí nechat poradit, který typ úvěru by nejlépe naplnil jejich požadavky a vyřešil konkrétní nákupní situaci, například nákup auta na splátky.
Nový web, který má Home Credit po pěti letech, je jednou ze skupiny aktivit, jimiž chce společnost posílit dobrou zákaznickou zkušenost lidí s jejími službami. „I proto jsme kladli velký důraz na novou sekci Poradna, ve které klienti najdou všechny potřebné informace, finanční rady pro různé životní situace a důležité kontakty," vysvětluje Křůpala.
Inovativní technická řešení
Web obsahuje řadu nových technických funkcionalit. Jednou z nich je možnost vyhledání obchodních partnerů, kteří ve spolupráci s Home Creditem poskytují nákupy na splátky, na mapě, podle veřejně dostupné IP adresy klienta. U hotovostních půjček je novinkou interaktivní kalkulačka splátek. Na ní si klient může jednoduše pomocí myši namodelovat půjčku, která mu bude podle výšky splátky a doby splácení nejlépe vyhovovat. Další funkcí je pak kalkulátor míry bezpečí, který návštěvníkovi pomůže spočítat míru zadlužení a na jejím základě buďto doporučí, nebo nedoporučí vybraný úvěr.
Autoři poukazují na celou řadu inovativních prvků, kterými nový web vyniká a které mají praktický dopad na uživatele. Patří k nim především přehledná grafika, možnost vyhledávání pomocí našeptávače nebo propojení webových formulářů s interním systémem Home Creditu, díky kterému mohou klientská centra odbavovat žádosti rychleji. „Projekty takto velkého rozsahu jsou především o nastavení priorit. Po analýze cílové skupiny bylo jasné, že nejdůležitější pro úspěch webu bude srozumitelnost a pozornost vůči klientovi. Péče, kterou celý projektový tým věnoval zdánlivým maličkostem, jako je způsob ovládání úvěrové kalkulačky, byla obdivuhodná.," říká Jan Bezděk z agentury SiteOne. Dodává, že jedním z nejobtížnějších úkolů bylo vměstnat nemalé množství informací na hlavní stránky webu, tak, aby nezatížily uživatele a přesto obsahovaly vše potřebné.
Společnost Home Credit a.s., založená v roce 1997, je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v České republice. Společnost nabízí širokou škálu úvěrových produktů: půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní a úvěrové karty. V roce 2011 společnost poskytla úvěry v celkové výši 8,75 miliardy Kč. Společnost Home Credit a.s. je členem skupiny Home Credit.Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.cz.
Skupina Home Credit (Home Credit B.V. a její dceřiné společnosti) je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v Evropě a své služby nabízí 4,5 milionu aktivních klientů (k 30. 6. 2011 včetně Kazachstánu). Ve vybraných zemích úspěšně nabízí a rozvíjí také služby retailového bankovnictví. Skupina působí v České republice (od roku 1997), na Slovensku (od roku 1999), Ruské federaci (od roku 2002) a v Bělorusku (od roku 2007). Značka Home Credit je od roku 2005 navíc přítomna v Kazachstánu, kde společnost Home Credit B. V. drží minoritní podíl v AO Home Credit Bank.
Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.eu.
(tz)