INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost Black and Decker, přední světový výrobce elektrického ručního nářadí se od konce loňského roku přiřadil k spokojeným zákazníkům systému HELIOS Orange. Produkty a služby této společnosti jsou na trzích ve více než 100 zemích. V 10 zemích má výrobní závody a zaměstnává přibližně 29 000 lidí po celém světě. Black and Decker působí ve třech obchodních úsecích: Elektrické nářadí a doplňky, Hardware a výrobky pro zdokonalení domácnosti a Technologie upevňovacích systémů. V ČR byl v roce 2002 otevřen výrobní závod v Trmicích. Veškerá výroba závodu je přepravována do zahraničí, a to buď přímo vyvážena do distribučních center mimo EU nebo odesílána do evropských distribučních skladů.

Do roku 2011 zde byl pro podporu činností společnosti využíván starší software, který však v mnoha směrech nevyhovoval. Zejména nebyl dostatečně pružný a dodavatel téměř neposkytoval zákaznický servis. Management společnosti se proto rozhodl pro pořízení nového systému.

Vzhledem k prioritě vývozu do zahraničí byly osloveny firmy, které mají certifikaci od Celní správy ČR. Po prezentacích byly vyhodnoceny cenové a kvalitativní podmínky. Po interním schvalovacím procesu byla oslovena společnost Asseco Solutions se systémem HELIOS Orange.

Implementace systému probíhala poněkud pomaleji, než bývá u tohoto systému zvykem – důvodem bylo využívání velkého množství celních režimů a zjednodušených postupů. Byla dokončena v listopadu 2011.

„Nicméně přechod do ostrého provozu byl dobře připraven a proběhl hladce, všichni zúčastnění konzultanti prokázali vysokou profesionální kvalitu" uvedl Ing. Jiří Krchov, Trade Compliance Manager (Europe) společnosti Black and Decker a dodal: „Přínos nového systému spatřuji zejména v jeho bezproblémové funkčnosti, v provázanosti celého celního řízení, v jeho rychlosti a také ve výborné podpoře formou helpdesku."

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3