„Je to jednak pobídka pro podnikatele, kteří dosud využívali produkty pro rezidenční segment, ale zároveň i logické pokračování našeho portfolia. Samozřejmě dokážeme stávajícím i novým zákazníkům poskytnout na základě individuální nabídky ještě vyšší kapacitu sítě," sdělil viceprezident B2B UPC Česká republika Vincent Jourdren.
Standardní cena, která zahrnuje antivirový program SmartGuard, veřejnou IP adresu zdarma a speciální kontaktní linku pro firemní zákazníky, je 999 Kč měsíčně. V případě smlouvy na dva roky pak 799 Kč.
Od roku 2009 se UPC Česká republika intenzivně věnuje budování a rozšiřování služeb B2B (Business to Business), které zajišťuje specializovaná firemní divize UPC Business. K dispozici má rozsáhlou technickou platformu, jež se opírá o vlastní páteřní síť z optických vláken. Její součástí je i datové centrum.
(tz)