INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Kampaň Penzijního fondu České pojišťovny s názvem Penzička již dva týdny baví televizní diváky a kvarteto zestárlých komiků shlíží i z billboardů a tiskové inzerce. Kampaň je nyní kompletní i v digitálním světě. Webové stránky penzicka.cz doplňuje facebookový profil a YouTube kanál, na kterém jsou všechny zábavné skeče ke zhlédnutí.

„Zatímco televizní spoty mají diváky zejména pobavit a zaujmout, webové stránky Penzicka.cz k tomu všemu přidávají informační obsah," vysvětlil Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing Penzijního fondu České pojišťovny. Na webových stránkách jsou tak vedle videí se zábavnými skeči hlavně informace o přínosech penzijního připojištění, včetně možnost jednoduchého sjednání smlouvy do konce listopadu. „K 30. 11. 2012 se totiž z důvodu blížící se penzijní reformy přestane tento oblíbený finanční produkt prodávat. Kdo chce tedy využít poslední šance a začít si na stáří spořit podle stávajících podmínek, tomu na stránkách stačí pár kliknutí," dodal Libor Pergl.

Pro oslovení mladší cílové skupiny vytvořil největší penzijní fond u nás, Penzijní fond České pojišťovny, rovněž facebookový profil kampaně. Nabízí další vtipné příspěvky k již natočeným spotům. Humor, se kterým tvůrci kampaně k tématu přistoupili, se na facebooku dále rozvíjí, ať už v podobě blahopřání Ondřeji Sokolovi k 71. narozeninám, tak informací ze zákulisí.

Vydařená videa Penzičky jsou k vidění rovněž na YouTube, kde se s nimi mohou seznámit ti, kteří nesledují TV, nemají facebook, nebo i ti, kteří se zkrátka jen chtějí dlouho a dobře bavit.

www.penzicka.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3