INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Kampaň Penzijního fondu České pojišťovny s názvem Penzička již dva týdny baví televizní diváky a kvarteto zestárlých komiků shlíží i z billboardů a tiskové inzerce. Kampaň je nyní kompletní i v digitálním světě. Webové stránky penzicka.cz doplňuje facebookový profil a YouTube kanál, na kterém jsou všechny zábavné skeče ke zhlédnutí.

„Zatímco televizní spoty mají diváky zejména pobavit a zaujmout, webové stránky Penzicka.cz k tomu všemu přidávají informační obsah," vysvětlil Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing Penzijního fondu České pojišťovny. Na webových stránkách jsou tak vedle videí se zábavnými skeči hlavně informace o přínosech penzijního připojištění, včetně možnost jednoduchého sjednání smlouvy do konce listopadu. „K 30. 11. 2012 se totiž z důvodu blížící se penzijní reformy přestane tento oblíbený finanční produkt prodávat. Kdo chce tedy využít poslední šance a začít si na stáří spořit podle stávajících podmínek, tomu na stránkách stačí pár kliknutí," dodal Libor Pergl.

Pro oslovení mladší cílové skupiny vytvořil největší penzijní fond u nás, Penzijní fond České pojišťovny, rovněž facebookový profil kampaně. Nabízí další vtipné příspěvky k již natočeným spotům. Humor, se kterým tvůrci kampaně k tématu přistoupili, se na facebooku dále rozvíjí, ať už v podobě blahopřání Ondřeji Sokolovi k 71. narozeninám, tak informací ze zákulisí.

Vydařená videa Penzičky jsou k vidění rovněž na YouTube, kde se s nimi mohou seznámit ti, kteří nesledují TV, nemají facebook, nebo i ti, kteří se zkrátka jen chtějí dlouho a dobře bavit.

www.penzicka.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3