Díky této aplikaci mohou nyní klienti zobrazit přehled svých účtů, zadávat příkazy, sledovat transakční historii či používat a definovat šablony příjemců. Aplikace také umožňuje skenovat složenky, což výrazně urychlí a zpřesní zadání platebního příkazu. Klient data ze složenky nemusí opisovat, číselné údaje na složence se do platebního příkazu převedou automaticky. Službu skenování složenek, kterou vyvinula společnost Cleverlance, nabídla Česká spořitelna svým klientům jako první na trhu. Aplikace SERVIS 24 pro OS Android rovněž podporuje mobile banking pro více uživatelů na jednom zařízení. Tuto vlastnost využijí zejména ti, kteří mají v rodině jen jeden chytrý telefon. Spravovat své účty díky aplikaci České spořitelny může na jednom zařízení každý člen samostatně.
Klienti využívající mobilní aplikaci SERVIS 24 samozřejmě získají i další užitečné informace, jako jsou polohy bankomatů a poboček, navigace k nim či otevírací doba poboček. Aplikace prošla přísnými interními i externími testy a splňuje všechna bezpečnostní kritéria, která na ni klade Česká spořitelna.
Jan Píka, Key Account Manager ve společnosti Cleverlance, k projektu dodal: „Jsme rádi, že se tímto podařilo rychle zareagovat na přání klientů České spořitelny mít mobilní bankovnictví i pro zařízení s operačním systém Android. Věříme, že aplikace bude hodnocena velmi pozitivně, stejně jako ta předchozí pro zařízení iPhone. Snad neprozradím mnoho, když řeknu, že obě řešení budeme s týmy České spořitelny dále vylepšovat a její zákazníci se tak mohou těšit na další zajímavé funkce."
Velmi nás těší pozitivní ohlasy na mobilní aplikaci pro systém iOS. Během několika měsíců si ji stáhlo už více než 35 tisíc lidí, kteří provedli platební operace ve výši několika milionů korun. Tato skutečnost nás utvrzuje v tom, že náš směr v rozvoji internetového bankovnictví je správný. Proto nyní přicházíme s aplikací pro Android, která obsahuje stejné „vychytávky" jako aplikace pro Apple. Pevně věříme, že si ji naši klienti oblíbí a do konce roku ji bude používat více uživatelů než současnou iOS aplikaci", uvedl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny.
Řešení pro Českou spořitelnu je další z řady aplikací pro chytré telefony, které již společnost Cleverlance v minulosti nasadila u svých zákazníků. Cleverlance neustále zdokonaluje stávající a současně vyvíjí nové mobilní aplikace pro bankovní a telekomunikační společnosti. I nadále pokračuje v partnerství s Českou spořitelnou a podílí se na rozvoji dalších funkcí mobilního bankovnictví SERVIS 24.
(tz)