INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Pokud jen tušíte, případně byste si rádi ověřili, které SEO faktory jsou nejdůležitější z pohledu vyhledávačů Seznam.cz a Google.cz, poradíme vám. Navštivte stránky SEOFaktory.cz. Vybraní tuzemští konzultanti na něm prozradí, jaké faktory patří mezi ty hlavní pro úspěch ve vyhledávačích.

Na webu, který vznikl na popud zahraničního projektu Seomoz.org, návštěvník nalezne kompletní seznam všech SEO faktorů seřazených podle váhy, kterou jim přiradili vybraní SEO konzultanti. Jednotlivé faktory jsou seřazeny do tematických bloků a rozděleny podle vyhledávače. Ucelený přehled může pomoci veřejnosti při tvorbě webových prezentací odhalit, na jaké body se mají zaměřit, a jaké mohou naopak ignorovat.

Mezi pět nejdůležitějších SEO faktorů pro vyhledávač Seznam.cz i Google patří:

• Klíčové slovo použito kdekoliv v tagu

• Anchor text z externích odkazů zaměřený na klíčová slova

• Doména vyloučena z Google/Seznam indexu kvůli spamu

• Existence rozsáhlého, unikátního obsahu stránky

• Klíčové slovo použito jako první slovo v tagu

Kompletní seznam je možné nalézt na webu SEOFaktory.cz.

Podle Martina Vinše, manažera konzultantů ve společnosti Effectix.com, která se zabývá rovněž SEO a výkonnostním online marketingem, k doplnění faktorů a jejich váhy, je hodnotící algoritmus Seznamu odlišný od Googlu. Druhý jmenovaný do něj totiž započítává mnoho signálů a impulsů pocházejících například ze sociálních sítí či z jakýchkoliv zmínek o webu a značce na internetu jako takovém. Seznam je v tomto prý jednodušší, což však nemyslí špatně.

Osobní žebříček Martina Vinše z Effectix.com nejdůležitějších faktorů pro Seznam.cz:

• Celkový počet zpětných odkazů vedoucích na doménu

• Nárůst či ztráta zpětných odkazů v čase vedoucích na doménu

• V textu zpětných odkazů (anchor text) se objevují klíčová slova

• Logická informační struktura webu (reflektující klíčová slova)

• Unikátní a rozsáhlý obsah stránky (reflektující klíčová slova)

• Klíčová slova jsou použita v meta tagu title (titulek stránky)

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3