Tradiční český dodavatel informačních a ekonomických systémů PREMIER system a.s., přináší v nové verzi svého ERP software řadu unikátních vylepšení. Jedním z nich je nová funkce POS dotykové zadávání, která poslouží zaměstnancům prodeje, v hotelnictví i pohostinství. Plně podporuje moderní dotyková zařízení a terminály, snadno jej lze využívat i jako klasický pokladní systém. Samozřejmostí je provázanost s ostatními funkcemi ERP systému PREMIER. Stav skladových zásob je tak stále aktuální.
Modul POS získají zákazníci společnosti spolu s nejnovější verzí ERP systému PREMIER X4.2. Firmám v širokém spektru oborů toto unikátní řešení přináší řadu výhod, nezanedbatelné jsou také finanční úspory. Funkce, které by jinak zastával nákladný stand-alone software, jsou totiž přímo integrovány v ERP systému PREMIER.
Zadávání dat odkudkoliv
Funkce POS plně podporuje širokou škálu moderních dotykových zařízení, díky kterým lze do systému zadávat výdejky, příjemky a pokladní doklady doslova jedním kliknutím. Pracovníci skladu a prodeje tak mohou pracovat s tablety, ultrabooky či POS terminály ve firemním zázemí i v „terénu". Novinka podporuje také plně automatizované zadávání dat skrze čtečky čárových kódů, a to v režimech online i offline, a je přímo provázána s daty uloženými v programu PREMIER system. Skladové zásoby se aktualizují v reálném čase a odpovědní zaměstnanci mají důležité informace vždy „čerstvé". Novinka zaměstnancům podstatně urychlí i usnadní práci a v neposlední řadě minimalizuje chyby, které by mohly vzniknout manuálním zadáváním.
POS modul v pohostinství
Dotykové ovládání nalezne uplatnění i v pohostinství. Modul lze přizpůsobit jako klasický pokladní a objednávkový terminál. Personál restaurace ocení možnost rozpracování většího množství dokladů najednou (pro každého hosta či stůl zvlášť) a velmi praktické je také automatické zálohování otevřených účtů bez nutnosti ukládání. Systém si tak snadno poradí s výpadky proudu.
Výhody POS modulu PREMIER system přehledně:
• snadné zadávání příjemek, výdejek a pokladních dokladů přes dotykový displej
• plné propojení s ostatními funkcemi systému PREMIER v reálném čase
• spolupráce s čtečkami čárových kódů (online i offline režim)
• podpora cizích měn a spolupráce s fiskálním modulem
• automatické ukládání rozpracovaných položek
• vektorová grafika uživatelského rozhraní se přizpůsobí všem velikostem obrazovek
• využití ve skladech, restauracích, stavebnictví, apod.
O společnosti PREMIER system
Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 14leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost Premier system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.
Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tou je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost našich klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 500 subjektů (více než 12 tis. licencí). Naše dlouhodobé cíle jsou založeny poskytování našich produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti.
Více informací naleznete na www.premier.cz.
(tz)