ePoptávka.cz Úspory porovnává nabídky všech firem působících na trhu v daném odvětví. Dokážou tak rychle předložit ty nejvýhodnější a iniciovat změnu dodavatele. Princip fungování je navíc velmi jednoduchý. Zájemci zadají prostřednictvím webového formuláře dotaz pro vybranou komoditu. ePoptávka.cz jim do druhého dne na jejich e-mailovou adresu zašle výhodnější nabídky, které se v dané době na trhu vyskytují. Následuje již jen výběr levnějšího dodavatele a změna ze stávajícího na nového. Odpadá tak zdlouhavé porovnávání konkurenčních služeb a jejich aktuálních nabídek.
„Přemýšleli jsme nad službou, která by posloužila návštěvníkům našich stránek, a to jak soukromým osobám, tak firmám. Nová sekce Úspory jsou ideálním řešením. Využít je ale může samozřejmě kdokoliv, kdo zavítá na naše stránky, a to zcela zadarmo. V některých případech se může jednat o úspory až ve výši 70%. Vždy ale záleží na aktuálních nabídkách, které se na trhu pohybují" řekl Otto Kočí, ředitel ePoptávka.cz.
Pro větší přehlednost připravila ePoptávka.cz také ukázkové příklady jednotlivých úspor. „Věříme, že ÚSPORY budou užitečným nástrojem, který našim návštěvníkům ukáže levnější, efektivnější cestu. Uvidí, že mohou na běžných výdajích ušetřit až o několik tisíc měsíčně," dodává Otto Kočí.
Za společnost Inpol Online, která je zprostředkovatelem poskytovaných služeb, okomentoval start pan Josef Landa, ředitel pro strategii, následovně: „On-line pojištění a služby vůbec jsou v současnosti jedním z nejrychleji rostoucích segmentů na internetu. Například podle našich odhadů si takto sjednává pojistku v ČR 10-15 procent lidí. Pro srovnání, ve Velké Británii je to téměř 60 procent. Inpol Online působí i na zahraničních trzích a sami tedy nejlépe víme, že trh s on-line službami má velký potenciál a obchodní význam. Myslím si, že obzvlášť v tomto okamžiku změn cen energií a tolik diskutovaného auto pojištění bude jistě sekce Úspory velmi vítanou službou pro zákazníky."
(tz)