INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

zte grand memoTabletofon pro náročné Grand Memo a chytrý mobilní telefon ZTE Open s operačním systémem Mozilla potěší české zákazníky začátkem Q3 2013 za ceny 10 000 respektive 2 800 korun.Společnost ZTE, celosvětově čtvrtý největší výrobce mobilních telefonů, představila na únorovém světovém mobilním kongresu ve španělské Barceloně dva nové modely pro evropský trh.

České zastoupení nyní zveřejnilo předpokládanou dostupnost obou novinek. Tabletofon ZTE Grand Memo s úhlopříčkou 5,7 palců i ZTE Open, první přírůstek do rodiny zařízení s operačním systémem Firefox OS, plánuje výrobce nabídnout tuzemským zákazníkům na přelomu léta a podzimu letošního roku.

ZTE Grand Memo: high-end s obřím displejem

ZTE Grand Memo se svou úhlopříčkou 5,7 palců spadá do kategorie takzvaných tabletofonů (též phabletů), které svou velikostí překlenují mezeru mezi klasickým chytrým mobilním telefonem a tabletem. Díky výkonnému hardware si novinka snadno poradí s náročnými aplikacemi, hrami nebo filmy ve vysoké kvalitě. Ty lze sledovat na obrazovce s HD rozlišením (1280 x 720 pixelů). K nadstandardnímu multimediálnímu vybavení ZTE Grand Memo patří také fotoaparát s rozlišením 13MP. Slušnou výdrž na baterie obstará akumulátor s kapacitou 3200 mAh ve spojení s úsporným a optimalizovaným operačním systémem Android 4.1 (Jelly Bean).

ZTE Open: snadné ovládání pro každého

Na barcelonském veletrhu představilo ZTE také chytrý mobilní telefon ZTE Open s kompaktní úhlopříčkou 3,5 palce. Jedná se o první mobilní telefon využívající nového operačního systému Firefox OS od společnosti Mozilla. Telefon i operační systém je navržen s ohledem na maximální srozumitelnost ovládání i pro méně technicky zdatné uživatele. Jedná se tak o ideální první smartphone pro zákazníky, kteří dříve používali klasické mobilní telefony i pro nejmladší generaci. Operační systém bude také plně otevřen vývojářům a poskytovatelům doplňkových aplikací díky použití standardního programovacího jazyka HTML5. ZTE Open zaujme designem s řadou pestrých barevných variací a také skvělou cenou.

Dostupnost a cena

Oba přístroje představené na MWC 2013 bude mít ZTE pro český trh připraveny již během léta tohoto roku. „Konkrétní termín, kdy se mohou ZTE Grand Memo a ZTE Open dostat ke svým prvním zákazníkům, záleží samozřejmě na jednání s obchodními partnery z řad českých operátorů a distributorů. Pevně věřím, že se tak stane koncem léta nebo začátkem podzimu 2013,“ komentoval předpokládanou dostupnost novinek Filip Haifeng Zhang, z českého zastoupení ZTE. Orientační cena by se v případě ZTE Open měla pohybovat kolem 2 800 korun, ZTE Grand Memo pak české zákazníky vyjde zhruba na 10 000 Kč.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3