INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

AIG-blue-cmyk-300dpi-largeStále se množící případy kybernetických útoků vyvolaly reakci v podobě vzniku zcela nového druhu pojištění. AIG Europe Limited, organizační složka pro Českou republiku, se díky své specializaci na sféru korporátního pojištění rozhodla vyplnit mezeru na trhu a nabídnout českým firmám CyberEdge - první pojištění kybernetických rizik.

Od jara tohoto roku mohou české firmy konečně pojistit kromě svého fyzického majetku i ten virtuální. Nové pojištění od AIG s názvem CyberEdge jim to umožňuje. Toto jedinečné a na českém trhu bezkonkurenční pojištění je výsledkem práce odborníků z AIG, jež je jedním z předních lídrů na světovém trhu s neživotním pojištěním.

CyberEdge je unikátním spojením tradiční pojistné ochrany za účelem náhrady škody způsobené samotným útokem, odcizením, či ztrátou dat a současně zahrnuje i krytí nákladů, které daná společnost musí vynaložit v důsledku vzniklé škody – náklady na právní služby, IT odborníky či PR specialisty.

„Dnes již prakticky neexistuje společnost, která by nepracovala s daty prostřednictvím informačních technologií. Proto je CyberEdge koncipován tak, aby jej mohly využít různé typy společností. Od malých až po ty největší, které na českém trhu působí. Nezáleží ani na oboru, ve kterém firma podniká. Dle určených parametrů sestavíme pojištění pro velké finanční instituce, ale například i pro lokální cestovní kancelář. Nastavíme CyberEdge každému klientovi na míru jeho potřebám,“ vysvětlil Marko Antič, upisovatel pojištění finančních rizik v AIG Europe Limited, organizační složce pro Českou republiku.

CyberEdge obsahuje hned několik oblastí pojistného krytí. V základním nastavení je obsaženo finanční zajištění v důsledku neoprávněného nakládání s údaji, dále pak krytí nákladů spojených s udělením sankcí a pokut dozorovými orgány a v neposlední řadě je zde i úhrada výdajů vynaložených na odborné služby. Volitelná rozšiřující pojištění pokrývají výpadek serveru či únos a vydírání klienta ve spojení s kyberkriminalitou.

„Vzhledem k neustále narůstajícímu počtu kybernetických útoků v řadách českých firem vidíme v CyberEdge vysoký potenciál pro úspěšné zavedení na českém trhu. V současné době evidujeme rapidní nárůst poptávky po tomto druhu pojištění a věříme, že se s vysokým zájmem setkáme i do budoucna,“ komentoval očekávání Zdeněk Prchlík, tiskový mluvčí AIG Europe Limited, organizační složky pro Českou republiku.

O společnosti AIG:

American International Group, Inc (AIG) působí na trhu od roku 1919, v České republice prostřednictvím své pobočky AIG Europe Limited od roku 1992. AIG patří k největším světovým poskytovatelům neživotního pojištění a pečuje o své klienty ve více než 130 zemích. Společnost má 63 000 zaměstnanců po celém světě a v roce 2012 vyplatila svým klientům v průměru více než 115 milionů dolarů denně. Klienti z řad jednotlivců, středních i velkých mezinárodních společností využívají komfortu jedné z nejrozsáhlejších sítí poboček s vysokou kvalitou poskytovaných služeb.

AIG je také předním poskytovatelem životního pojištění a penzijního připojištění v USA. Akcie společnosti AIG jsou obchodovány na burze cenných papírů v New Yorku i Tokiu. 98% společností žebříčku Fortune 500 jsou klienty AIG. Pro více informací navštivte prosím internetové stránky www.aig.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3