INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

homepage airtelecom czKromě kompletní grafické proměny nyní stránky lépe zohledňují rozdělení produktového portfolia v sítích AIR a U:fon. Pozornost byla věnována také srozumitelné prezentaci jednotlivých tarifů.

Webové stránky čtvrtého mobilního operátora Air Telecom, mimo jiné provozovatele sítě U:fon, prošly v těchto dnech kompletní proměnou. Hlavní předností je komfortní přístup návštěvníků k důležitým informacím. Parametry tarifů jsou prezentovány přehledně bez nutnosti studování doplňujících materiálů a speciálních podmínek.

Přehlednost produktové nabídky

Nová prezentace má za úkol návštěvníkům přehledně prezentovat rozdělení služeb a tarifů operátora mezi sítěmi AIR a U:fon. V síti U:fon jsou provozovány hlasové a datové služby standardu CDMA, síť AIR pak poskytuje své zázemí mobilním službám provozovaných na technologii GSM. Toto rozdělení je v produktové části nového webu velmi patrné a zákazník vždy ví, který typ služeb prochází.

„Poté, co Air Telecom koupil značku U:fon, vznikla otázka, zda tento známý brand užívat i nadále. Podle našich průzkumů má tato ryze česká značka stále vysokou hodnotu a u veřejnosti je oblíbená. Rozhodli jsme se proto již existující služby nadále provozovat pod značkou U:fon a nové služby v síti standardu GSM zastřešit značkou Air,“ řekla k rozdělení portfolia Lenka Janatová, marketingová manažerka Air Telecom, a.s.

Nová grafika ve znamení zelené, modré a bílé

Pomyslné propojení obou značek (Air Telecom a U:fon) symbolizuje také barevné ztvárnění nového webu. Zelenou a šedou barvu typickou pro brand U:fon doplnila modrá, kterou má v logu Air Telecom. Čistý a „vzdušný“ design podtrhuje použití bílé barvy pozadí stránek a vhodných ilustračních obrázků.

Uživatelský komfort a přehlednost tarifů

Web mobilního operátora Air Telecom nabízí také výrazně lepší uživatelský komfort. Zákazníci mají snazší přístup k nastavení svých služeb a vyúčtování díky sekci „Samoobsluha“ přímo z titulní stránky. Stejně přímočarý je přístup k zákaznické i technické podpoře a k zodpovězení nejčastějších otázek.

Zvláštní pozornost byla věnována také prezentaci tarifů a jejich parametrů. „S našimi zákazníky jednáme férově. Co a za jakých podmínek za své peníze dostanou, se dozvědí přímo z prezentace tarifů na webových stránkách a z oficiálního ceníku ke stažení. Vyhýbáme se hvězdičkám a poznámkám pod čarou,“ doplnila Lenka Janatová.

Nová podoba webových stránek je výsledkem spolupráce marketingového oddělení a grafických a webových designérů společnosti Air Telecom.

Webové stránky jsou k dispozici na http://www.airtelecom.cz/

O mobilním operátorovi Air Telecom

Společnost Air Telecom, a. s., je od podzimu 2012 vlastníkem a provozovatelem mobilní sítě U:fon, stala se tak čtvrtým mobilním operátorem na českém trhu. S koupí sítě U:fon v roce 2012 získal mobilní operátor Air Telecom také významné telekomunikační know-how, zkušenosti z trhu i zákaznickou bázi.

V roce 2013 se stal poskytovatelem služeb v síti s nejběžnějším standardem GSM. Air Telecom v tomto roce rovněž posílil své obchodní zázemí na centrální i regionální úrovni a dále rozvíjí portfolio svých telekomunikačních služeb v sítích standardu CDMA (síť U:fon) i GSM (síť AIR).

Více na stránkách http://www.airtelecom.cz/.

O mobilní síti U:fon

Mobilní síť U:fon již od roku 2007 nabízí rychlý a cenově dostupný mobilní internet, bezdrátovou pevnou linku a digitální vysílačky. Od června 2008 mohou zákazníci v této síti rovněž využívat mobilní hlasové služby. V roce 2010 pak poskytla síť U:fon jako první v ČR své zázemí novým virtuálním mobilním operátorům.

Provozovatel sítě U:fon, společnost Air Telecom, poskytuje své datové služby prostřednictvím technologií CDMA 2000 a EVDO revize A, jež je datovou sítí 3. generace, plně srovnatelnou s UMTS/HSDPA. Předností této technologie je oproti GSM sítím zejména zajištění širšího pokrytí signálem i s nižším počtem základnových stanic.

Více na stránkách http://www.airtelecom.cz/.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3