INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

homepage airtelecom czKromě kompletní grafické proměny nyní stránky lépe zohledňují rozdělení produktového portfolia v sítích AIR a U:fon. Pozornost byla věnována také srozumitelné prezentaci jednotlivých tarifů.

Webové stránky čtvrtého mobilního operátora Air Telecom, mimo jiné provozovatele sítě U:fon, prošly v těchto dnech kompletní proměnou. Hlavní předností je komfortní přístup návštěvníků k důležitým informacím. Parametry tarifů jsou prezentovány přehledně bez nutnosti studování doplňujících materiálů a speciálních podmínek.

Přehlednost produktové nabídky

Nová prezentace má za úkol návštěvníkům přehledně prezentovat rozdělení služeb a tarifů operátora mezi sítěmi AIR a U:fon. V síti U:fon jsou provozovány hlasové a datové služby standardu CDMA, síť AIR pak poskytuje své zázemí mobilním službám provozovaných na technologii GSM. Toto rozdělení je v produktové části nového webu velmi patrné a zákazník vždy ví, který typ služeb prochází.

„Poté, co Air Telecom koupil značku U:fon, vznikla otázka, zda tento známý brand užívat i nadále. Podle našich průzkumů má tato ryze česká značka stále vysokou hodnotu a u veřejnosti je oblíbená. Rozhodli jsme se proto již existující služby nadále provozovat pod značkou U:fon a nové služby v síti standardu GSM zastřešit značkou Air,“ řekla k rozdělení portfolia Lenka Janatová, marketingová manažerka Air Telecom, a.s.

Nová grafika ve znamení zelené, modré a bílé

Pomyslné propojení obou značek (Air Telecom a U:fon) symbolizuje také barevné ztvárnění nového webu. Zelenou a šedou barvu typickou pro brand U:fon doplnila modrá, kterou má v logu Air Telecom. Čistý a „vzdušný“ design podtrhuje použití bílé barvy pozadí stránek a vhodných ilustračních obrázků.

Uživatelský komfort a přehlednost tarifů

Web mobilního operátora Air Telecom nabízí také výrazně lepší uživatelský komfort. Zákazníci mají snazší přístup k nastavení svých služeb a vyúčtování díky sekci „Samoobsluha“ přímo z titulní stránky. Stejně přímočarý je přístup k zákaznické i technické podpoře a k zodpovězení nejčastějších otázek.

Zvláštní pozornost byla věnována také prezentaci tarifů a jejich parametrů. „S našimi zákazníky jednáme férově. Co a za jakých podmínek za své peníze dostanou, se dozvědí přímo z prezentace tarifů na webových stránkách a z oficiálního ceníku ke stažení. Vyhýbáme se hvězdičkám a poznámkám pod čarou,“ doplnila Lenka Janatová.

Nová podoba webových stránek je výsledkem spolupráce marketingového oddělení a grafických a webových designérů společnosti Air Telecom.

Webové stránky jsou k dispozici na http://www.airtelecom.cz/

O mobilním operátorovi Air Telecom

Společnost Air Telecom, a. s., je od podzimu 2012 vlastníkem a provozovatelem mobilní sítě U:fon, stala se tak čtvrtým mobilním operátorem na českém trhu. S koupí sítě U:fon v roce 2012 získal mobilní operátor Air Telecom také významné telekomunikační know-how, zkušenosti z trhu i zákaznickou bázi.

V roce 2013 se stal poskytovatelem služeb v síti s nejběžnějším standardem GSM. Air Telecom v tomto roce rovněž posílil své obchodní zázemí na centrální i regionální úrovni a dále rozvíjí portfolio svých telekomunikačních služeb v sítích standardu CDMA (síť U:fon) i GSM (síť AIR).

Více na stránkách http://www.airtelecom.cz/.

O mobilní síti U:fon

Mobilní síť U:fon již od roku 2007 nabízí rychlý a cenově dostupný mobilní internet, bezdrátovou pevnou linku a digitální vysílačky. Od června 2008 mohou zákazníci v této síti rovněž využívat mobilní hlasové služby. V roce 2010 pak poskytla síť U:fon jako první v ČR své zázemí novým virtuálním mobilním operátorům.

Provozovatel sítě U:fon, společnost Air Telecom, poskytuje své datové služby prostřednictvím technologií CDMA 2000 a EVDO revize A, jež je datovou sítí 3. generace, plně srovnatelnou s UMTS/HSDPA. Předností této technologie je oproti GSM sítím zejména zajištění širšího pokrytí signálem i s nižším počtem základnových stanic.

Více na stránkách http://www.airtelecom.cz/.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3