Významný český poskytovatel datových a hlasových služeb, Dial Telecom, a.s., rozšířil síť vlastních servisních středisek v regionech. Správu infrastruktury, pohotovostní výjezdy i přípravu a implementaci nových služeb v lokálních působištích umožní rozšíření technického týmu o sedm nových specialistů. Těm bude k dispozici také sedmičlenná flotila nových výjezdových vozidel.
Rozšíření týmu technických specialistů na pozici Field Operator je spojeno s každoročním rozvojem síťové infrastruktury společnosti. Ta je pravidelně modernizována a rozšiřována o nové datové trasy. Dial Telecom u nás v současné době provozuje 4 750 km optických kabelů (meziroční nárůst o 270 km). To představuje 117 941 km jednotlivých optických vláken. Součástí je také páteřní síť s nemodernější technologií přenosu dat DWDM. Jedná se o významnou datovou dálnici, která spojuje Českou republiku s důležitým telekomunikačním uzlem v německém Frankfurtu nad Mohanem, jejíž celková kapacita tvoří 400 Gbit/s. Další větve sítě spojují ČR s Polskem a Slovenskem.
Druhým významným důvodem zřízení nových technických středisek v regionech je každoroční nárůst klientské báze Dial Telecomu v maloobchodní i velkoobchodní sféře. Ten je dán jak akvizicemi stávajících technologických firem, tak úspěchy v tendrech na dodávky datových a hlasových služeb soukromých a státních subjektů. Dial Telecom například nedávno realizoval zakázky pro energetickou společnost NET4GAS nebo ministerstva financí a zdravotnictví.
Nově zřízená technická střediska:
· Louny;
· Stříbro;
· Veselí n. Lužnicí;
· Kouřim;
· Hostim;
· Břeclav.
Rozšíření zaměstnaneckého týmu komentuje Pavel Kvíčala, manažer oddělení výstavby a údržby přístupových sítí Dial Telecom, a. s: „Dislokace nových kolegů nám umožní být blíže zákazníkům a pružněji reagovat na jejich požadavky týkající se již provozovaných služeb i přípravy a implementace služeb u nových obchodních případů.“
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Délka provozovaných optických kabelových tras společnosti Dial Telecom činí v současnosti 4 750 kilometrů v rámci České republiky a 185 km kabelových tras s přibližně 12 000 km optických vláken v rámci metropolitní sítě v Praze. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Více informací získáte na webových stránkách http://www.dialtelecom.cz