INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Česká republika je e-shopovou velmocí a obliba tohoto způsobu prodeje stále roste. Proč jsou některé e-shopy úspěšné a jiné naopak skomírají? Rady a tipy, jak začít, a co všechno provozování e-shopu obnáší, je nově možné nalézt v praktickém online průvodci MujPrvniEshop.cz.

Nový projekt MujPrvniEshop.cz společnosti Shoptet si klade za cíl pomoci začínajícím i stávajícím provozovatelům e-shopů rozvíjet jejich byznys. Na jednom místě je tak nově možné nalézt návod, který každého krok po kroku povede k úspěšnému online byznysu. Celý proces je rozdělený do tří fází – plánování, příprava a provoz, kterými by měl každý majitel e-shopu projít. Každá z těchto fází má své zákonitosti a pravidla, přeskočení nebo podcenění některé z nich se pak může odrazit na fungování e-shopu.

„Z vlastní zkušenosti vím, že více jak 80 % majitelů e-shopů má minimální nebo žádné zkušenosti s internetovým marketingem. Takže se vesměs dopouští triviálních chyb, které mají negativní vliv na fungování jejich onlinového byznysu. Radu hledají různě na internetu, kde samozřejmě naleznou neskutečné množství informací, ve kterých není jednoduché se zorientovat. Proto jsme se rozhodli vytvořit online pomocníka pro všechny, kdo chtějí na internetu prodávat a nevědí jak,“ komentoval vznik průvodce Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

Na přípravě MujPrvniEshop.cz spolupracovali weboví vývojáři, právníci, odborníci na uživatelský komfort (UX), online reklamu a další z oblasti online marketingu. „MujPrvniEshop.cz je první projekt svého druhu, který jsem v Čechách zaznamenal za poslední roky. Byly tu nějaké pokusy, ale nikdo to nikdy nedotáhnul do konce. Věřím, že díky zápalu pana Uďana a spolupracujícím věhlasným jménům české e-commerce, bude tento projekt mít skutečnou přidanou hodnotu pro své uživatele,“ uvedl Martin Matějka, odborník na online marketing.

Lidé, kteří si zakládají nový e-shop, uvítají možnost stažení všeobecných podmínek, které definují fungování online obchodu. MujPrvniEshop.cz také nabízí interaktivní prvky, jako jsou například poradna, založení vlastního testovacího e-shopu nebo okamžité zjištění, zda vybraná doména je k dispozici.

„Mnoho provozovatelů e-shopů se domnívá, že si stačí založit obchod a zboží se bude samo prodávat. Bylo by krásné, kdyby tomu tak bylo, ale realita je jiná. Konkurence na internetu je obrovská a přesvědčit kupujícího, že si produkt má pořídit právě od Vás je o detailech. Intuitivní design, dostatek informací, komunikace se zákazníkem, dobrý marketing, to vše rozhoduje,“ dodal Miroslav Uďan.

Pro více informací navštivte www.MujPrvniEshop.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3