Velkoobchodní řetězec MAKRO Cash & Carry nově umožňuje svým zákazníkům prostřednictvím webových stránek www.makro.cz přístup ke kompletnímu sortimentu potravin a přibližně 70 % veškerého spotřebního zboží. Sortiment je bez omezení přístupný na hlavní stránce webu, pod záložkou „Sortiment online“ a nabízí informaci o dostupnosti zboží na všech třinácti pobočkách včetně aktuálních cen. Zákazníkům MAKRO, kteří se zaregistrují, pak umožňuje vytvořit si online nákupní seznam s možností využití nákupní historie nebo definovaného obvyklého sortimentu zákazníka.
„V MAKRO jsme vyšli vstříc požadavkům našich zákazníků a zpřístupnili jsme informace o sortimentu online. Naším cílem je, aby zákazníci MAKRO měli možnost získat přehled o aktuálních cenách zboží a dostupnosti na prodejně, kam chodí nakupovat. Mohou si tak před samotným nákupem vše zkontrolovat z domova či z práce a případně rovnou vytvořit nákupní seznam, který se jim navíc archivuje pro možné budoucí využití,“ říká Josef Suchánek, eCommerce Manager.
Zboží lze vyhledávat podle:
• kategorie (např.: ovoce, zelenina, maso, ryby atd.)
• názvu zboží nebo jeho části
• kódu zboží
• filtrů vlastností (např.: akce, chlazené atd.)
Vytvořený nákupní seznam lze:
• vytisknout
• uložit do PDF
• odeslat e-mailem
• využít pro tvorbu dalšího nákupního seznamu
• k rozpracovanému nákupnímu seznamu se dá po opětovném přihlášení kdykoli vrátit a pokračovat ve výběru zboží.
Sortiment online zahrnuje 100 % sortimentu potravin a 75 % veškerého nepotravinového sortimentu vč. drogerie. Zaměřili jsme se přitom na nejprodávanější položky podle preference zákazníků, kteří využívají službu MAKRO Distribuce a zboží si objednávají online.
Přímý odkaz na sortiment online je zde: http://www.makro.cz/sortiment
***
METRO Cash & Carry je zastoupeno 700 samoobslužnými velkoobchodními prodejnami ve 29 zemích. Společnost, která zaměstnává více než 100 000 lidí, dosáhla v roce 2011 tržeb 31 miliard €. METRO Cash & Carry je obchodní divizí METRO GROUP. METRO GROUP je jednou z největších mezinárodních maloobchodních společností. V roce 2011 dosáhla skupina METRO tržeb okolo 67 miliard €. Společnost zaměstnává téměř 280 000 lidí a provozuje přes 2 200 prodejen ve 33 zemích. Výsledky skupiny METRO závisí na výkonu jejích obchodních divizí, které samostatně operují v následujících segmentech trhu: METRO/MAKRO Cash & Carry – mezinárodní jednička na poli samoobslužných velkoobchodů, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – evropský lídr v prodeji spotřební elektroniky a obchodní domy Galeria Kaufhof.
Pro více informací prosím navštivte www.metrogroup.de.
(tz)