INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Velkoobchodní řetězec MAKRO Cash & Carry nově umožňuje svým zákazníkům prostřednictvím webových stránek www.makro.cz přístup ke kompletnímu sortimentu potravin a přibližně 70 % veškerého spotřebního zboží. Sortiment je bez omezení přístupný na hlavní stránce webu, pod záložkou „Sortiment online“ a nabízí informaci o dostupnosti zboží na všech třinácti pobočkách včetně aktuálních cen. Zákazníkům MAKRO, kteří se zaregistrují, pak umožňuje vytvořit si online nákupní seznam s možností využití nákupní historie nebo definovaného obvyklého sortimentu zákazníka.

„V MAKRO jsme vyšli vstříc požadavkům našich zákazníků a zpřístupnili jsme informace o sortimentu online. Naším cílem je, aby zákazníci MAKRO měli možnost získat přehled o aktuálních cenách zboží a dostupnosti na prodejně, kam chodí nakupovat. Mohou si tak před samotným nákupem vše zkontrolovat z domova či z práce a případně rovnou vytvořit nákupní seznam, který se jim navíc archivuje pro možné budoucí využití,“ říká Josef Suchánek, eCommerce Manager.

Zboží lze vyhledávat podle:

• kategorie (např.: ovoce, zelenina, maso, ryby atd.)

• názvu zboží nebo jeho části

• kódu zboží

• filtrů vlastností (např.: akce, chlazené atd.)

 

Vytvořený nákupní seznam lze:

• vytisknout

• uložit do PDF

• odeslat e-mailem

• využít pro tvorbu dalšího nákupního seznamu

• k rozpracovanému nákupnímu seznamu se dá po opětovném přihlášení kdykoli vrátit a pokračovat ve výběru zboží.

 

Sortiment online zahrnuje 100 % sortimentu potravin a 75 % veškerého nepotravinového sortimentu vč. drogerie. Zaměřili jsme se přitom na nejprodávanější položky podle preference zákazníků, kteří využívají službu MAKRO Distribuce a zboží si objednávají online.

 

Přímý odkaz na sortiment online je zde: http://www.makro.cz/sortiment

 

***

 

METRO Cash & Carry je zastoupeno 700 samoobslužnými velkoobchodními prodejnami ve 29 zemích. Společnost, která zaměstnává více než 100 000 lidí, dosáhla v roce 2011 tržeb 31 miliard €. METRO Cash & Carry je obchodní divizí METRO GROUP. METRO GROUP je jednou z největších mezinárodních maloobchodních společností. V roce 2011 dosáhla skupina METRO tržeb okolo 67 miliard €. Společnost zaměstnává téměř 280 000 lidí a provozuje přes 2 200 prodejen ve 33 zemích. Výsledky skupiny METRO závisí na výkonu jejích obchodních divizí, které samostatně operují v následujících segmentech trhu: METRO/MAKRO Cash & Carry – mezinárodní jednička na poli samoobslužných velkoobchodů, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – evropský lídr v prodeji spotřební elektroniky a obchodní domy Galeria Kaufhof.

Pro více informací prosím navštivte www.metrogroup.de.

(tz) 

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3