Dial Telecom, a.s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, dále posiluje svou pozici na tuzemském telekomunikačním trhu. Společnost oznamuje převzetí zákazníků pražského provozovatele sítě pro přenos dat, hlasu a obrazu ET Telekomunikace, s.r.o. Do jmění Dial Telecomu nově přešla část společnosti poskytující služby elektronických komunikací maloobchodním zákazníkům. Ke změnám došlo zápisem do obchodního rejstříku dne 5. 11. 2013.
ET Telekomunikace s.r.o. poskytovala telekomunikační služby a zajišťovala správu a provoz kolektorů v oblasti Prahy 9 – Vysočan a Libně. Zajišťovala také hlasové služby a připojení k internetu. Provozovaná síť umožňuje přenos hlasu, dat i obrazu.
Rozdělení firmy před fúzí
Ještě před fúzí došlo k rozdělení společnosti ET Telekomunikace na dvě části. Větev firmy, která se zabývala poskytováním služeb elektronických komunikací a souvisejících služeb maloobchodním zákazníkům, přešla přímo do jmění Dial Telecom, a. s. Divize zabývající se provozem sítí byla převedena na společnost Fiber Services, a.s. Jejím vlastníkem, stejně jako společnosti Dial Telecom, je DIVENNO HOLDINGS CO. LIMITED. Společnost ET Telekomunikace, s.r.o. tímto zaniká.
Pokračování série významných akvizic
Sloučení se společností ET Telekomunikace je dalším ze série kroků Dial Telecomu, kterým operátor ve druhém pololetí 2013 posiluje pozici na tuzemském telekomunikačním trhu. V říjnu společnost odkoupila brněnský MAXPROGRES telco, společnost, která se zabývá výstavbou a pronájmem optických tras. Již v září pak Dial Telecom dokončil fúzi s dosavadní dceřinou společností STAR 21 Networks, předním poskytovatelem služeb „poslední míle“.
Nová akvizice umožní Dial Telecomu efektivnější rozhodování o investicích do rozvoje pražské metropolitní optické sítě. Ta měří již 210 km a obsahuje přes 13 500 km jednotlivých optických vláken. Společnost zde provozuje nejmodernější technologii optického přenosu dat – DWDM.
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Více informací získáte na webových stránkách http://www.dialtelecom.cz
(tz)