INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

O tom, jak velkou revolucí v bankovnictví je digitalizace a jak mění zákaznický ekosystém, pojednává také studie poradenské společnosti Accenture „Každodenní banka“. Podle ní mohou mít banky své pevné místo v našem online světě.  Musí si ho však rychle vydobýt. Inovátoři jako Google Wallet, Alipay, Square v USA nebo iZettle v Evropě to již pochopili a začali se přesouvat do bankovního světa. Představují tak novou a silnou konkurenci.

„Podle naší studie bude do roku 2020 více než 30 % všech bankovních výnosů ohrožených právě díky novým hráčům v tomto segmentu,“ upozorňuje David Švejda, expert na digitální technologie v bankovním sektoru, Accenture ČR. Dnešní banky mají příležitost stát se středem životního stylu a způsobu nakupování jako například sociální média nebo v některých zemích obchodní server Amazon jsou klíčovými hráči nákupu v maloobchodní sítí. Druhou možností je, že současné banky zůstanou u svého tradičního modelu fungování a budou zajišťovat výhradně financování a převody peněžních prostředků. Tím ale zůstanou na periferii.

Google, Facebook, Apple nebo Amazon - těmto velkým internetovým gigantům se podařilo vytvořit u svých spotřebitelů revoluci v nákupním chování. Až 80 % všech zákazníků totiž preferuje online ratingy produktů před osobní radou zaměstnanců obchodu. 64 % zákazníků je ochotno kvůli nižší ceně přijet pro produkt osobně a 50 % spotřebitelů považuje nakupování za zkušenost spojenou s příjemným zážitkem.

Co nabízí „každodenní banka“

„Každodenní banka je založena na non-stop kompletním zákaznickém servisu.Za pomoci digitálních nástrojů je taková banka schopna vytvořit komplexní obchodní model a otevířít si tak přístup k novým obchodním zdrojům, novým zákazníkům a novým ziskům. Taková banka funguje jako ekosystém, do kterého zahrnuje své partnery a vytváří tak zároveň i digitální propojení svých zákazníků,“ říká David Švejda, Accenture ČR. Každodenní banka je také proaktivní na sociálních sítích i v osobním kontaktu. Ví totiž, že digitální technologie pomáhají zlepšovat reputaci a důvěryhodnost banky u svých zákazníků a veřejnosti.

Každodenní digitální banka sdružuje ve svém ekosystému pro svého klienta obchodníky ze segmentu zboží a služeb jako je domácnost, zdraví, cestování, komunikace, volný čas nebo doprava. Je špičkou ve svém segmentu s automatizovanými front i backoffice procesy, které jsou optimalizované rychlostí, efektivitou a škálovatelností.

Vysoce funkční „každodenní banka“ dokáže:

Snížit svou backoffice práci až o 80%

Zredukovat své portfolio aplikací až o 70%

Zkrátit dobu uvedení produktu na trh o 40 až 50%

Zvýšit svůj provozní zisk o 25 až 35%

Celou studii najdete zde.

O společnosti Accenture

Accenture je globální společnost poskytující odborné služby v oblasti manažerského poradenství, technologických služeb a outsourcingu, a se svými přibližně 281 000 pracovníky poskytuje služby klientům ve více než 120 zemích světa.  Díky kombinaci jedinečných zkušeností a obsáhlých znalostí napříč všemi průmyslovými odvětvími a podnikovými funkcemi, doplněnými rozsáhlým výzkumem nejúspěšnějších světových firem, spolupracuje společnost Accenture se svými klienty tak, aby jim pomohla stát se výkonnými organizacemi jak v oblasti podnikání, tak ve státní správě.Čistý obrat společnosti dosáhl 28,6 miliardy USD za fiskální rok končící 31. srpnem 2013.  Internetové stránky společnosti najdete na adrese www.accenture.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3