Už je konec s nepohodlným cestováním a smráká se i nad fyzickými návštěvami obchodů. Navštěvovat prodejny můžete i virtuálně. Zatím první takovou prodejnou s online vstupem mezi regály je průhonické Makro.
Projít se prodejnou, prohlédnout si vše od podlahy až ke stropu a přitom neudělat ani krok z domova. Přesně to je nyní možné ve velkoobchodu MAKRO v Průhonicích. Je první prodejnou ve střední Evropě, která umožňuje virtuální prohlídku pomocí technologie Google Street View.
Business View, dostupné na webu Google.maps.StoreView.Pruhonice, bylo foceno certifikovanou agenturou a zpracováno pomocí nástrojů Google. „Během focení, které trvalo tři dny a část noci, jsme vytvořili přes 500 fotek. Ty mapují celou prodejní plochu o rozloze téměř 10 000 metrů čtverečních přesně tak, jako by ji zažil zákazník při skutečné návštěvě,“ vysvětluje Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry ČR. Přes uzavřenou pokladnu neprojdete, naopak otevřená je plně průchozí. Vejít můžete i do všech otevřených dveří podobně jako ve skutečnosti.
„MAKRO Průhonice jsme vybrali proto, abychom představili nové uspořádání prodejny. Především oddělení spotřebního zboží prošlo velkou změnou. Sortiment nyní tematicky dělíme do pěti oblastí: hobby, úklid, textil, kuchyně, kancelář a elektro. Virtuální prohlídku naší prodejny ocení především zákazníci, kteří ji zatím neznají. Ušetří jim čas při seznamování se s prostorem a hledáním konkrétních typů produktů,“ uzavírá Romana Nýdrle.
METRO/MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.
www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz