INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Vývojáři ryze českého podnikového a ekonomického informačního systému PREMIER dnes představili novou verzi programu pro nadcházející rok. Nejviditelnější změnou je kompletní redesign uživatelského rozhraní, přibyla rovněž informační lišta „aktuálně“, která o nových událostech a upozorněních informuje ve stylu sociální sítě Facebook. Denní informace o hospodaření firmy poskytnou nové přehledné ukazatele.

Modernizovaný design

Nejviditelnější změnou, kterou nová verze PREMIER system X5.1 přináší, je kompletní obměna grafické podoby úvodní obrazovky i většiny ostatních komponent uživatelského rozhraní. Design nyní spoléhá na jednoduchost a lepší přehlednost. Modré pozadí je doplněno transparentními a logičtěji strukturovanými panely a záložkami. Sekce programu jsou ilustrovány odpovídající ikonou, nejdůležitější položky pak příslušnými klávesovými zkratkami pro rychlý přístup. Redesign si klade za cíl poskytnout uživatelům lepší ergonomičnost a podstatně zrychlit a zpříjemnit jejich práci. Systém se nyní může pochlubit také podporou širokého spektra zobrazovacích jednotek včetně retina displejů a obrazovek s rozlišením HD (720p), FullHD (1080p) i nejnovějších displejů s rozlišením 4k.

Panel aktuálních upozornění a výstrah

Do nově představené verze byl implementován také praktický panel „aktuálně“. Uživatele informuje o aktuálních upozorněních a výstrahách v reálném čase. Po vzoru sociální sítě Facebook uživatele systému PREMIER na důležité události viditelně upozorní ikony v pravém horním rohu hlavní lišty. Ta je viditelná ve všech sekcích a modulech systému. Zaměstnanci tak nikdy nezmeškají důležité informace o:

·        novinkách v programu,

·        nové legislativě,

·        dokladech v prodlení,

·        podlimitních zásobách,

·        přihlášení zaměstnanců s informacemi o aktivitě,

·        narozeninách a svátcích zaměstnanců a obchodních partnerů,

·        zprávách modulů Workflow a E-agent

·        a mnoha dalších.

Grafické znázornění denní výkonnosti firmy včetně miniaplikace

V nejnovější verzi X5.1 přibyl také praktický ukazatel výkonnosti firmy. V přehledné formě umožní pověřeným zaměstnancům sledovat, jak se v daný den firmě po obchodní stránce dařilo, a jak společnost oproti plánu plní stanovené cíle. Přehled rovněž umožňuje srovnání výkonnosti firmy oproti předešlým dnům. Srovnávat lze denní tržby, počet nových objednávek, vystavených faktur apod. Díky propojení se všemi databázemi systému jsou údaje aktualizovány v reálném čase. Vývojáři PREMIER system si pro zákazníky připravili také praktickou mobilní aplikaci, výkonnost firmy tak mohou sledovat například obchodníci „v terénu“ nebo manažeři na služební cestě. Aplikaci lze stáhnout pro mobilní operační systémy iOS a Android.

Celkově nová verze PREMIER system X5.1 obsahuje více než 50 dalších změn a vylepšení. Jejich společným cílem je zejména zrychlení a zpříjemnění práce uživatelů, vyšší přehlednost a bezproblémová adaptace nových uživatelů. Zákazníkům PREMIER system bude update na novou verzi k dispozici v druhé polovině listopadu letošního roku.

O společnosti PREMIER system

Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 15leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost PREMIER system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.

Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tím je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 800 subjektů (více než 15 tis. licencí). Dlouhodobé cíle společnosti jsou založeny poskytování produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti.

Více informací naleznete na www.premier.cz

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3