Setkání odborníků v oblasti ICT z celé Evropy se letos uskuteční poprvé v Paříži, a to mezi 2. a 4. listopadem. Ponese se v duchu OTT služeb, ale i požadavků firemních zákazníků „New Age“ v globálním prostředí. Za Českou republiku se zde můžete setkat s operátorem Dial Telecom a. s., který přispěje svojí expozicí v hlavním přednáškovém sále a aktivní účastí v diskuzích. Dial Telecom má partnery po celé Evropě a svoji optickou síť a trasy neustále rozšiřuje nejen v ČR. Očekává se celkově více než 1400 účastníků z více než 70 zemí.
Letošní ročník konference Capacity bude kromě tradičních networkingových setkání věnován rovněž panelovým diskusím s významnými osobnostmi ICT businessu, nových obchodních partnerství, především v oblasti hledání cest pro poskytování služeb „New Age“ společnostem na globálním trhu, ale i diskuzím o technologiích a spolupráci při posilování evropských sítí pro služby OTT, velmi žádané koncovými zákazníky.
Mezi tématy však zazní i odlehčená témata, jako jsou výsledky studií, jak se vedou ženy v oboru ICT, jejich přínos i nárůst, dále pak „life balancing“, tedy kroky firem pro správné vyvažování pracovního a soukromého života svých zaměstnanců,
První den se bude široce zaobírat návratností investic do OTT technologií (over-the-top) a zvýšené poptávce po OTT službách, při nichž dochází k distribuci audiovizuálního obsahu přes internet (Youtube, Instagram, streamování a řada dalších).
Druhý den konference se ponese v duchu kvalifikované pracovní síly, ale i budování pevných základů pro další generaci, která chce mít plně propojená svá obydlí (byty, domy, kanceláře), tedy i prostor pro „internet věcí“, vzdálené ovládání přístrojů a zabezpečení v obydlích a další.
Neposledním tématem světového setkání odborníků budou nové vize o tom, co vše lze přes sítě vlastně přenášet, nový pohled na telefonování (dosud většinou pouhé přenášení hlasu) a další vize.
Za Českou republiku se zde můžete setkat s operátorem Dial Telecom a. s., který přispěje svojí expozicí v hlavním přednáškovém sále a aktivní účastí v diskuzích.
Capacity Europe 2015
Jde o setkání nejvýznamnějších evropských telekomunikačních společností. Stala se největším místem pro setkání telekomunikační průmysl. Jejím smyslem je nejen sledovat a podporovat další rozvoj v Evropě, ale především úspěšně navazovat nová obchodní partnerství v oblasti velkoobchodního prodeje (hlasových, datových a internetových služeb) a také mobilních divizí.
Slouží zároveň jako platforma pro diskusi o nových technologických i obchodních přístupech, nabízí zúčastněným řadu nových obchodních příležitostí. Partnerem konference je tradičně český operátor Dial Telecom, a.s.
O významu a oblibě setkání svědčí loňské i letošní statistiky. V Paříži se konference zúčastní více než 1400 odborníků, 380 společností, přihlásilo se více než 130 vystavovatelů, sponzorů a partnerů, a to ze 70 zemí, nejen z Evropy, ale i Číny, Ruska a zámoří. Více než 30 % účastníků jsou ředitelé firem a vyšší manažerské pozice.
Akce poskytuje optimální prostor pro získání informací o aktuálním vývoji na trhu. Je hlavní evropskou událostí pro všechny operátory, poskytovatele ICT služeb, OTTS, datová centra, poskytovatele VoIP a další podnikatelské subjekty v této oblasti.
Letošní setkání se uskuteční v pařížském kongresovém a hotelovém centru „Paris Marriott Rive Gauche Hotel & Conference Center“. Více na http://www.capacityconferences.com/.
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Délka provozovaných optických kabelových tras společnosti Dial Telecom činí v současnosti 4 750 kilometrů v rámci České republiky a 250 km kabelových tras s přibližně 12 000 km optických vláken v rámci metropolitní sítě v Praze. Ve své síti provozuje Dial Telecom více než 5000 aktivních zařízení s 25 000+ aktivními porty. Kromě optických tras využívá Dial Telecom 1100+ rádiových spojů jak ve své páteřní infrastruktuře, tak i pro úseky posledních mílí.
Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Více informací získáte na webových stránkách http://www.dialtelecom.cz.