INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Setkání odborníků v oblasti ICT z celé Evropy se letos uskuteční poprvé v Paříži, a to mezi 2. a 4. listopadem. Ponese se v duchu OTT služeb, ale i požadavků firemních zákazníků „New Age“ v globálním prostředí. Za Českou republiku se zde můžete setkat s operátorem Dial Telecom a. s., který přispěje svojí expozicí v hlavním přednáškovém sále a aktivní účastí v diskuzích. Dial Telecom má partnery po celé Evropě a svoji optickou síť a trasy neustále rozšiřuje nejen v ČR. Očekává se celkově více než 1400 účastníků z více než 70 zemí.

Letošní ročník konference Capacity bude kromě tradičních networkingových setkání věnován rovněž panelovým diskusím s významnými osobnostmi ICT businessu, nových obchodních partnerství, především v oblasti hledání cest pro poskytování služeb „New Age“ společnostem na globálním trhu, ale i diskuzím o technologiích a spolupráci při posilování evropských sítí pro služby OTT, velmi žádané koncovými zákazníky.

Mezi tématy však zazní i odlehčená témata, jako jsou výsledky studií, jak se vedou ženy v oboru ICT, jejich přínos i nárůst, dále pak „life balancing“, tedy kroky firem pro správné vyvažování pracovního a soukromého života svých zaměstnanců,

První den se bude široce zaobírat návratností investic do OTT technologií (over-the-top) a zvýšené poptávce po OTT službách, při nichž dochází k distribuci audiovizuálního obsahu přes internet (Youtube, Instagram, streamování a řada dalších).

Druhý den konference se ponese v duchu kvalifikované pracovní síly, ale i budování pevných základů pro další generaci, která chce mít plně propojená svá obydlí (byty, domy, kanceláře), tedy i prostor pro „internet věcí“, vzdálené ovládání přístrojů a zabezpečení v obydlích a další.

Neposledním tématem světového setkání odborníků budou nové vize o tom, co vše lze přes sítě vlastně přenášet, nový pohled na telefonování (dosud většinou pouhé přenášení hlasu) a další vize.

Za Českou republiku se zde můžete setkat s operátorem Dial Telecom a. s., který přispěje svojí expozicí v hlavním přednáškovém sále a aktivní účastí v diskuzích.

Capacity Europe 2015

Jde o setkání nejvýznamnějších evropských telekomunikačních společností. Stala se největším místem pro setkání telekomunikační průmysl. Jejím smyslem je nejen sledovat a podporovat další rozvoj v Evropě, ale především úspěšně navazovat nová obchodní partnerství v oblasti velkoobchodního prodeje (hlasových, datových a internetových služeb) a také mobilních divizí.

Slouží zároveň jako platforma pro diskusi o nových technologických i obchodních přístupech, nabízí zúčastněným řadu nových obchodních příležitostí. Partnerem konference je tradičně český operátor Dial Telecom, a.s.

O významu a oblibě setkání svědčí loňské i letošní statistiky. V Paříži se konference zúčastní více než 1400 odborníků, 380 společností, přihlásilo se více než 130 vystavovatelů, sponzorů a partnerů, a to ze 70 zemí, nejen z Evropy, ale i Číny, Ruska a zámoří. Více než 30 % účastníků jsou ředitelé firem a vyšší manažerské pozice.

Akce poskytuje optimální prostor pro získání informací o aktuálním vývoji na trhu. Je hlavní evropskou událostí pro všechny operátory, poskytovatele ICT služeb, OTTS, datová centra, poskytovatele VoIP a další podnikatelské subjekty v této oblasti.

Letošní setkání se uskuteční v pařížském kongresovém a hotelovém centru „Paris Marriott Rive Gauche Hotel & Conference Center“. Více na http://www.capacityconferences.com/.

O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)

Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Délka provozovaných optických kabelových tras společnosti Dial Telecom činí v současnosti 4 750 kilometrů v rámci České republiky a 250 km kabelových tras s přibližně 12 000 km optických vláken v rámci metropolitní sítě v Praze. Ve své síti provozuje Dial Telecom více než 5000 aktivních zařízení s 25 000+ aktivními porty. Kromě optických tras využívá Dial Telecom 1100+ rádiových spojů jak ve své páteřní infrastruktuře, tak i pro úseky posledních mílí.

Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Více informací získáte na webových stránkách http://www.dialtelecom.cz.

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3