INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Systematický přístup k digitální transformaci podle průzkumu společnosti Infosys často znamená investovat do digitálních iniciativ 10–15 % příjmů. Společnost Infosys (NYSE: INFY), celosvětový lídr v oblasti konzultací, technologií, outsourcingu a služeb nové generace, publikovala novou studii, která ukazuje měnící se očekávání zákazníků v oblasti vnímání značky a zákaznické zkušenosti. Výsledky průzkumu znamenají pro podniky výzvu: aby dokázaly splnit změněná očekávání zákazníků, musí realizovat úspěšnou digitální transformaci.

Průzkum pro Infosys provedla společnost Forrester Consulting. Respondenty byli podnikatelé, manažeři a IT specialisté s rozhodovací pravomocí v USA, Velké Británii, Francii a Německu. Studie s názvem Be Digital. Be More. ukázala, že vztah zákazníků ke značce se zhoršuje, jestliže firmy nedokáží reagovat na změny jejich požadavků a preferencí. I když 70 % dotazovaných označilo v roce 2015 lepší zákaznickou zkušenost za nejvyšší prioritu své organizace, zákazníci ve stejné době vnímali její až 20 % zhoršení. Průzkum přitom zahrnul více než 170 značek.

Podle téměř dvou třetin respondentů je tento nesoulad důsledkem nesystematického přístupu firem k provádění digitální transformace. Jsou přesvědčeni, že jejich organizace postrádají strategické plánování a k provedení změn také nemají potřebné znalosti a zkušenosti. O správnosti digitální strategie vlastní firmy je přesvědčeno pouze 31 % respondentů a jen 9 % pozoruje, že se díky tomu pozitivně odlišují od konkurence.

Organizace se systematickým přístupem k digitální transformaci investují do procesu více než ty, které volí přístup ad hoc. 61 % respondentů se domnívá, že budou muset změnit obchodní modely, 68 % má v úmyslu vytvořit struktury firmy přímo orientované na zákazníky, takže pak bude možné rychle reagovat na jejich měnící se chování. 79 % podniků se systematickým přístupem investuje do digitální transformace 5–15 % příjmů, 35 % z nich dokonce mezi 10–15 %. Skupina firem s ad hoc přístupem investuje méně, výše investice 5 -15 % dosahuje pouze 11 % z nich. Iniciativy digitální transformace jsou podstatně úspěšnější, pokud za nimi stojí a koordinuje je přímo výkonný ředitel (CEO) firmy.

Hlavní závěry studie

  • Jako tři hlavní priority v souvislosti s digitální transformací pro následujících 12 měsíců uvádějí respondenti změny umožňující poskytovat lepší produkty a služby (47 %), zvyšující provozní efektivitu (47 %) a zlepšující zákaznickou zkušenost (42 %).
  • Digitální transformace má podle očekávání pozitivní dopad zejména na provoz firmy (73 %), IT (73 %) a marketing (69 %).
  • Jako hlavní iniciativy směřující k dosažení vyšší provozní efektivity se uvádí zjednodušení dodavatelského řetězce (68 %) a přechod ke vztahům se zákazníky založeným spíše na službách než produktech (56 %).
  • Pro úspěch digitální strategie se za klíčové součásti považují investice do mobility (67 %) a budování jednotné zákaznické zkušenosti napříč komunikačními kanály (60 %).
  • Téměř všichni (95 %) respondenti ve snaze poskytovat co nejlepší zákaznickou zkušenost spoléhají na odborné znalosti svých partnerů.

Ravi Kumar, výkonný viceprezident společnosti Infosys, komentuje výsledky průzkumu: „Skutečná síla digitalizace spočívá v tom, že tato změna zvýší využití lidského potenciálu. Umožní automatizovat rutinní úkoly a soustředit se na inovace. Naše studie potvrzuje, že digitální transformace představuje kontinuum, na jehož jedná straně je cílem vyšší provozní efektivita a na druhé lepší zákaznická zkušenost. Podniky by proto nyní měly zvolit k digitálním iniciativám systematický přístup, umožnit zaměstnancům lépe uplatnit jejich talenty a rozšířit i schopnosti firmy jako celku.“

Podrobnější informace (v angličtině)

Plná verze studie Be Digital. Be More je k dispozici na www.infosys.com/bedigital.

O společnosti Infosys

Společnost Infosys (NYSE: INFY) je celosvětovým lídrem v oblasti poradenství, technologií, outsourcingu a služeb nové generace. Umožňuje svým klientům ve více než 50 zemích porazit konkurenci, rychle inovovat, transformovat se a nacházet nové způsoby vytváření přidané hodnoty. Infosys poskytuje podnikům strategický náhled na budoucnost a pomáhá jim zajistit úspěch v dynamicky se měnícím světě pomocí kombinace strategického poradenství, operativního vedení a spoluvytváření přelomových řešení, včetně těch v oblasti mobility, udržitelnosti, velkých dat, a cloud computingu. Společnost Infosys dosáhla za posledních 12 měsíců příjmu 9,21 miliard dolarů a celosvětově zaměstnává více než 193 tisíc specialistů.

Podrobnější informace: www.infosys.com

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3