INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Konica Minolta vstupuje do nové oblasti softwarových služeb. Na trh uvádí vlastní řešení CRM systému (Customer relationship management – řízení vztahu se zákazníky), který pomůže firmám dosáhnout lepších výsledků v oblasti obchodu, marketingu a servisu. Tento CRM systém je možné propojit s již existujícím portfoliem tiskových i dokumentových řešení Konica Minolta. Nevyžaduje vlastní server ani obsluhu firemním IT specialistou. Je proto vhodný i pro menší společnosti, které si nemohou dovolit investovat do náročnějších řešení.

„CRM systém rozšířený o naše řešení, umožňuje zákazníkům shromáždit veškerá data obsažená například i ve firemních dokumentech a využít je k dosažení vyšších zisků a lepších obchodních vztahů. Rozšiřujeme tím dosavadní služby Konica Minolta od tisku přes správu dokumentů a řízení procesů až po nové oblasti využití firemních informací,“ řekl Pavel Čurda, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech.

Schopnost propojení CRM systému s multifunkčními tiskovými přístroji Konica Minolta umožňuje například automaticky přiřadit naskenované papírové faktury ke smlouvám uloženým v systému, či dosáhnout významných časových úspor při přepisování údajů do elektronické podoby. „Praktickým příkladem spojení našich produktů je automatické uložení kontaktů z naskenované vizitky přímo do kontaktů v telefonu zákazníka,“ uvedl P. Čurda.

CRM systém lze nainstalovat na server zákazníka či využívat plnohodnotnou variantu přímo v cloudu. Systém je tak k dispozici i malým a středním společnostem, které nedisponují vlastní IT infrastrukturou, nebo si nemohou dovolit investice do jejího pořízení. Ke každé variantě poskytuje Konica Minolta služby zajištění provozu a servisu celého řešení.

V současné době se oblasti CRM systémů Konica Minolta v České republice věnuje již 30 specialistů. V budoucnu se plánuje využít také brněnské vývojové centrum Konica Minolta a rozšiřovat CRM systém o nové technologie jako např. internet věcí.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc.

Konica Minolta je zastoupena v 64 zemích celého světa. Zaměstnává celkem 35 600 zaměstnanců a její výrobky a služby můžete najít na 14 000 obchodních a servisních místech. Centrálu má v Tokiu, evropská centrála sídlí v Hannoveru a americká v Ramsey (New York). Rychlý vývoj všech technologií zajišťuje více než 26 vývojových a technických center.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. V roce 2005 a 2010 bylo české zastoupení společnosti Konica Minolta vyhlášeno nejlepším zastoupením v evropském regionu, a to především díky kvalitě zákaznických služeb. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2015 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem 70,1 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (36,9 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (35,1 %). Více informací na www.konicaminolta.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3