INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

V České republice vznikl nový projekt zaměřený na elektronickou komerci: Ecommerce Expo Prague. Projekt kombinuje veletrh se vzdělávací konferencí a vyvrcholí 30. ledna 2018 na výstavišti v Letňanech. Na veletrhu představí přes 100 vystavovatelů nástroje, které internetovým obchodům pomohou s marketingem, technologiemi i praktickým chodem online byznysu.

Výstava je určená hlavně provozovatelům e-shopů, s podnikáním pomůže však komukoliv, kdo nabízí své služby či produkty online. Souběžně s veletrhem proběhne také odborná konference, na jejíž přípravě se podílí tým Marketing Festivalu Jindřicha Fáborského.

Veletrhy zaměřené na e-commerce, technologie a marketingové nástroje jsou v zahraničí běžnou praxí, na českém trhu ale akce tohoto typu chyběla. Proto vznikl nový projekt Ecommerce Expo Prague věnovaný českým e-shopům. Veletrh počítá až se třemi tisíci návštěvníky a více než 100 vystavovateli z Česka i zahraničí. Vystavující firmy zde budou prezentovat technologie, nástroje a služby počínaje marketingem přes online aplikace a reklamu až po logistiku a expediční systémy. Registrace návštěvníků bude spuštěna 5. září, zástupci e-shopů budou mít vstup zdarma.
Akce je určena jak zavedeným e-commerce firmám, tak lidem, kteří s podnikáním teprve začínají. „Na Ecommerce Expo jsou zváni zaměstnanci a provozovatelé menších i zaběhnutých e-shopů, kteří mají zájem posunout své podnikání dál. Nabídneme přehled o dostupných e-commerce řešeních a technologiích, platebních systémech, o logistice, účetnictví, marketingu či grafice,“ říká ředitelka veletrhu Eva Knirschová. Na akci bude k dispozici také tým odborných konzultantů, který lidem zdarma poradí, o jaké technologie a nástroje by se měli zajímat, s kým si na veletrhu promluvit a jaké stánky jsou pro ně nejpřínosnější. „Veletrh má sloužit nejen pro prezentaci firem, ale též pro výměnu kontaktů, k získání nových klientů nebo k upevnění vztahů s těmi stávajícími,“ vysvětluje Knirschová.
Součástí Ecommerce Expo bude rovněž jednodenní konference s českými i zahraničními hosty zaměřená na hlavní témata elektronického byznysu. Uskuteční se v kongresovém sále PVA Expo Letňany a nabídne přednáškový program pro více než šest stovek účastníků. Na přípravě veletrhu i programu konference se podílí tým úspěšného Marketing Festivalu. „Oproti zvyklostem na jiných veletrzích nebudeme prodávat možnost přednášet, ale připravíme přínosnou, nezávislou a cenově dostupnou konferenci se špičkami z České republiky i ze zahraničí,“ dodává marketingový odborník Jindřich Fáborský.
Registrace pro stovku vystavovatelů je již otevřena. Mezi dosud potvrzené prezentující patří například poskytovatel e-shopových řešení Shoptet, největší nákupní rádce na českém trhu Heureka.cz, marketingová agentura SUN marketing, PR agentura Lesensky.cz či e-mailové nástroje Ecomail a Vivmail. Veletrhu se zúčastní i specialisté na CRM a obchodní systémy ze Sprinx Systems, odborníci na datové nástroje z Dataweps či vývojáři e-shopů Irisoft. Oblast logistiky a zásilkových služeb pak zastoupí společnost Asendia, jež patří mezi světové špičky v oboru. Ecommerce Expo také přiblíží nástroje pro moderní prezentaci produktů v online prostředí, například 3D a 360° produktové fotografie od ARC group.
Partnery akce jsou Heureka.cz a Shoptet.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3