INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

V České republice vznikl nový projekt zaměřený na elektronickou komerci: Ecommerce Expo Prague. Projekt kombinuje veletrh se vzdělávací konferencí a vyvrcholí 30. ledna 2018 na výstavišti v Letňanech. Na veletrhu představí přes 100 vystavovatelů nástroje, které internetovým obchodům pomohou s marketingem, technologiemi i praktickým chodem online byznysu.

Výstava je určená hlavně provozovatelům e-shopů, s podnikáním pomůže však komukoliv, kdo nabízí své služby či produkty online. Souběžně s veletrhem proběhne také odborná konference, na jejíž přípravě se podílí tým Marketing Festivalu Jindřicha Fáborského.

Veletrhy zaměřené na e-commerce, technologie a marketingové nástroje jsou v zahraničí běžnou praxí, na českém trhu ale akce tohoto typu chyběla. Proto vznikl nový projekt Ecommerce Expo Prague věnovaný českým e-shopům. Veletrh počítá až se třemi tisíci návštěvníky a více než 100 vystavovateli z Česka i zahraničí. Vystavující firmy zde budou prezentovat technologie, nástroje a služby počínaje marketingem přes online aplikace a reklamu až po logistiku a expediční systémy. Registrace návštěvníků bude spuštěna 5. září, zástupci e-shopů budou mít vstup zdarma.
Akce je určena jak zavedeným e-commerce firmám, tak lidem, kteří s podnikáním teprve začínají. „Na Ecommerce Expo jsou zváni zaměstnanci a provozovatelé menších i zaběhnutých e-shopů, kteří mají zájem posunout své podnikání dál. Nabídneme přehled o dostupných e-commerce řešeních a technologiích, platebních systémech, o logistice, účetnictví, marketingu či grafice,“ říká ředitelka veletrhu Eva Knirschová. Na akci bude k dispozici také tým odborných konzultantů, který lidem zdarma poradí, o jaké technologie a nástroje by se měli zajímat, s kým si na veletrhu promluvit a jaké stánky jsou pro ně nejpřínosnější. „Veletrh má sloužit nejen pro prezentaci firem, ale též pro výměnu kontaktů, k získání nových klientů nebo k upevnění vztahů s těmi stávajícími,“ vysvětluje Knirschová.
Součástí Ecommerce Expo bude rovněž jednodenní konference s českými i zahraničními hosty zaměřená na hlavní témata elektronického byznysu. Uskuteční se v kongresovém sále PVA Expo Letňany a nabídne přednáškový program pro více než šest stovek účastníků. Na přípravě veletrhu i programu konference se podílí tým úspěšného Marketing Festivalu. „Oproti zvyklostem na jiných veletrzích nebudeme prodávat možnost přednášet, ale připravíme přínosnou, nezávislou a cenově dostupnou konferenci se špičkami z České republiky i ze zahraničí,“ dodává marketingový odborník Jindřich Fáborský.
Registrace pro stovku vystavovatelů je již otevřena. Mezi dosud potvrzené prezentující patří například poskytovatel e-shopových řešení Shoptet, největší nákupní rádce na českém trhu Heureka.cz, marketingová agentura SUN marketing, PR agentura Lesensky.cz či e-mailové nástroje Ecomail a Vivmail. Veletrhu se zúčastní i specialisté na CRM a obchodní systémy ze Sprinx Systems, odborníci na datové nástroje z Dataweps či vývojáři e-shopů Irisoft. Oblast logistiky a zásilkových služeb pak zastoupí společnost Asendia, jež patří mezi světové špičky v oboru. Ecommerce Expo také přiblíží nástroje pro moderní prezentaci produktů v online prostředí, například 3D a 360° produktové fotografie od ARC group.
Partnery akce jsou Heureka.cz a Shoptet.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3