INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Graf TOP kategorie WebnodePočet e-shopů v ČRroste a v letos dokonce překonal 40 000. Významný podíl tvoří e-shopy malých a středních podnikatelů, kteří k prezentaci volí jim dostupné online nástroje na tvorbu webu. Z údajů společnosti Webnode vyplývá, že její webové stránky na míru využívají z 37 % právě malí podnikatelé a firmy.

Na pomyslném vrcholu žebříčku Webnode, který v České republice využívá přes 2,5 milionu zákazníků, stojí v ČR s 37 % drobní živnostníci. Právě pro ně je online webový editor vhodnou příležitostí, jak vytvořit stránky přesně podle svých představ, s minimálními náklady a bez nutnosti znalosti programování. Kromě klasických e-shopů využívají Webnode k firemní prezentaci také společnosti zabývající se například prodejem šperků, nábytku či kosmetiky a drogerie.

„Malí podnikatelé sázejí především na autenticitu a chtějí svým zákazníkům předat příběh, který za jejich podnikáním stojí. Proto jsme letos představili novou generaci e-shopu, umožňující vytvořit profesionální prezentaci produktů i samotného příběhu značky, a to bez nutnosti technických znalostí,“ uvádí Slawomír Budziak, který ve Webnode vede oddělení pečující o zákazníky.

Vhodná a profesionální prezentace za minimálních nákladů je cestou, kterou se vydává také stále více institucí, jakými jsou školy, města nebo neziskové organizace. V České republice tvoří tyto weby na platformě Webnode jednu třetinu (32 %) z celkového počtu. Třetí nejsilnější kategorii webů pak zastupují zájmové weby, stránky hudebních kapel, výstav a akcí, stránky věnující se sportu, jídlu a zdravému životnímu stylu.

Online editor typu Webnode je nejen pro malé podnikatele nástrojem, díky němuž mají svou prezentaci pod kontrolou a mohou ji kdykoliv jednoduše upravit, doplnit či rozšířit. Navíc je jim k dispozici uživatelská podpora, schopná s tvorbou e-shopu kdykoliv pomoci. Díky uživatelsky přívětivému rozhraní lze web administrovat snadno a intuitivně.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3