INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

obot kopieŽijeme v době nastupující robotizace a umělé inteligence. Digitalizace a automatizace se stávají součástí našich každodenních životů. Používáme počítače, tablety, chodíme spát a probouzíme se s mobily.

Digitálním nástrojům věnujeme víc času než svým blízkýma přátelům, doma, v rodině, kolegům, spolupracovníkům nebo podřízeným v práci.

Dokážou ale roboti a digitální nástroje tím, že šetří náš i firemní čas, zvýšit motivovanost a produktivitu lidí ve firmách? Možná, ale jen potud, pokud bude lidský faktor a umělá inteligence v určité rovnováze. Aby nás umělá inteligence nepřeválcovala a nemanipulovala, je třeba aby unikátní lidská vlastnost – kritické myšlení, schopnost inovativně a kreativně myslet, se dál rozvíjela. A zároveň s tím i schopnost empatie a naslouchání. Závisí to vše ale i na odpovědnosti šéfů oddělení, managementů a dozorčích rad a představenstev organizací. To jsou závěry mnoha diskusí, zkušeností a konferencí k tématu umělá inteligence ve světě i v tuzemsku.

Platformou, kde můžete diskutovat o tom, jak je důležité pro rozvoj motivovanosti a výkonnosti firem vyvažovat robotizaci a lidský faktor, bude HR konference společnosti People Management Forum, která se koná 9. dubna 2019 v Ústavu molekulární genetiky Akademie věd ČR, Vídeňská 1083, Praha 4.

Její název je Engagement a výkonnost v digitální éře. Seznámí vás s trendy, které digitalizace vnáší do byznysu, a s rolí, kterou v tomto procesu budou hrát HR oddělení firem. Nejen že HR oddělení se budou měnit v útvary, které budou digitální technologie používat, ale HR se bude stávat oblastí, která bude manažerům pomáhat při obrovské změně v práci s lidmi v digitální robotické době. Velký dopad bude mít tato změna na nábor, hodnocení lidí, komunikaci, rozvoj a vzdělávání, nástupnictví i motivaci a odměňování. Zásadně ovlivní oblast výběru a práce s talenty a plánování pracovní síly i budování značky zaměstnavatele.

O tom všem se bude hovořit a diskutovat na výroční konferenci HR Know How, která se koná 9. dubna v Praze. Nosným tématem je Engagement a výkonnost v digitální éře.
Součástí programu jsou 4 workshopy například Štěstí v práci, Pracovní judikatura a také panelová diskuse Odměňování na přehřátém trhu práce. Co s tím?

Na konferenci bude i vzácný host, intendant a ředitel Národního divadla Moravskoslezského, Jiří Nekvasil, operní režisér, který prozradí ze zákulisí své práce, jak pracovat s uměleckými osobnostmi, aby vzniklo úspěšné umělecké dílo.

Dále se na konferenci dozvíte, jaké jsou klíčové faktory engagementu, jak Employee Experience- zaměstnanecká zkušenost ovlivňuje angažovanost lidí a výkonnost a co je well being.

Mezi inspirující a atraktivní řečníky letošní HR konference patří určitě:

• Key Note Speaker: Thierry Stéphan, president Krauthammer Group
• Ján Uriga, Leader, PwC Experience Center
• Marek Premus, HR ředitel, Alza.cz
• Iveta Volfová, HR ředitelka, B. Braun Group CZ/SK
• Andrea Hepnerová, Vice President, Head of Digital HR Experience, Middle&Eastern Europe (MEE), SAP
• Kateřina Lukášová, HR ředitelka, Sazka
• Jiří Nekvasil, ředitel, Národní divadlo Moravskoslezské
• Michal Šrajer, chief happines officer, stestivpraci.cz
• Denisa Černá, HR manažerka, Hilti ČR a další přednášející.
Těšíme se na vás, zapojte se o diskuse o budoucnosti.

Více na: http://hrforum.cz/akce/vyrocni-konference-hr-know-how-2019-engagement-a-vykonnost-v-digitalni-ere-2/

(tz)

Ilustrace Pixabay.com

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3