INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

obot kopieŽijeme v době nastupující robotizace a umělé inteligence. Digitalizace a automatizace se stávají součástí našich každodenních životů. Používáme počítače, tablety, chodíme spát a probouzíme se s mobily.

Digitálním nástrojům věnujeme víc času než svým blízkýma přátelům, doma, v rodině, kolegům, spolupracovníkům nebo podřízeným v práci.

Dokážou ale roboti a digitální nástroje tím, že šetří náš i firemní čas, zvýšit motivovanost a produktivitu lidí ve firmách? Možná, ale jen potud, pokud bude lidský faktor a umělá inteligence v určité rovnováze. Aby nás umělá inteligence nepřeválcovala a nemanipulovala, je třeba aby unikátní lidská vlastnost – kritické myšlení, schopnost inovativně a kreativně myslet, se dál rozvíjela. A zároveň s tím i schopnost empatie a naslouchání. Závisí to vše ale i na odpovědnosti šéfů oddělení, managementů a dozorčích rad a představenstev organizací. To jsou závěry mnoha diskusí, zkušeností a konferencí k tématu umělá inteligence ve světě i v tuzemsku.

Platformou, kde můžete diskutovat o tom, jak je důležité pro rozvoj motivovanosti a výkonnosti firem vyvažovat robotizaci a lidský faktor, bude HR konference společnosti People Management Forum, která se koná 9. dubna 2019 v Ústavu molekulární genetiky Akademie věd ČR, Vídeňská 1083, Praha 4.

Její název je Engagement a výkonnost v digitální éře. Seznámí vás s trendy, které digitalizace vnáší do byznysu, a s rolí, kterou v tomto procesu budou hrát HR oddělení firem. Nejen že HR oddělení se budou měnit v útvary, které budou digitální technologie používat, ale HR se bude stávat oblastí, která bude manažerům pomáhat při obrovské změně v práci s lidmi v digitální robotické době. Velký dopad bude mít tato změna na nábor, hodnocení lidí, komunikaci, rozvoj a vzdělávání, nástupnictví i motivaci a odměňování. Zásadně ovlivní oblast výběru a práce s talenty a plánování pracovní síly i budování značky zaměstnavatele.

O tom všem se bude hovořit a diskutovat na výroční konferenci HR Know How, která se koná 9. dubna v Praze. Nosným tématem je Engagement a výkonnost v digitální éře.
Součástí programu jsou 4 workshopy například Štěstí v práci, Pracovní judikatura a také panelová diskuse Odměňování na přehřátém trhu práce. Co s tím?

Na konferenci bude i vzácný host, intendant a ředitel Národního divadla Moravskoslezského, Jiří Nekvasil, operní režisér, který prozradí ze zákulisí své práce, jak pracovat s uměleckými osobnostmi, aby vzniklo úspěšné umělecké dílo.

Dále se na konferenci dozvíte, jaké jsou klíčové faktory engagementu, jak Employee Experience- zaměstnanecká zkušenost ovlivňuje angažovanost lidí a výkonnost a co je well being.

Mezi inspirující a atraktivní řečníky letošní HR konference patří určitě:

• Key Note Speaker: Thierry Stéphan, president Krauthammer Group
• Ján Uriga, Leader, PwC Experience Center
• Marek Premus, HR ředitel, Alza.cz
• Iveta Volfová, HR ředitelka, B. Braun Group CZ/SK
• Andrea Hepnerová, Vice President, Head of Digital HR Experience, Middle&Eastern Europe (MEE), SAP
• Kateřina Lukášová, HR ředitelka, Sazka
• Jiří Nekvasil, ředitel, Národní divadlo Moravskoslezské
• Michal Šrajer, chief happines officer, stestivpraci.cz
• Denisa Černá, HR manažerka, Hilti ČR a další přednášející.
Těšíme se na vás, zapojte se o diskuse o budoucnosti.

Více na: http://hrforum.cz/akce/vyrocni-konference-hr-know-how-2019-engagement-a-vykonnost-v-digitalni-ere-2/

(tz)

Ilustrace Pixabay.com

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3