Slušná multimediální výbava, výpočetní výkon založený na čtyřjádrovém procesoru a displej s věrným barevným podáním potěší zejména příslušníky mladší generace.Společnost ZTE, celosvětově čtvrtý nejvýznamnější výrobce chytrých mobilních telefonů, zanedlouho uvede na český trh cenově nejdostupnější chytrý mobilní telefon vybavený čtyřjádrovým procesorem. Čtyřpalcový přístroj ZTE Blade V bude českým zákazníkům dostupný v posledním kvartále roku 2013.
Dial Telecom, a.s., přední český poskytovatel datových a hlasových služeb, dokončil fúzi se společností STAR 21 Networks, a. s., provozovatelem rozsáhlé přístupové telekomunikační sítě „poslední míle“. Dial Telecom tak dále upevňuje pozici jednoho z lídrů mezi velkoobchodními providery datových a hlasových služeb.
Faktury od mobilních operátorů, dodavatelů energií či ve stovkách tuzemských e-shopů lze platit jednoduše a rychle pomocí chytrých telefonů a aplikací na přečtení QR kódů. Přispěla k tomu novela zákona o DPH, která počátkem roku zrovnoprávnila elektronické faktury na úroveň papírových. Postupem času přibývá integrátorů, jenž zařazují podporu QR kódů do svých ekonomických a účetních systémů. Mezi těmi čerstvými patří i společnost PREMIER system, tradiční český výrobce podnikových informačních systémů.
Český mobilní operátor Air Telecom se nově stal přidruženým členem Asociace provozovatelů mobilních sítí. Připojil se tak k dalším třem operátorům Telefónica, T-Mobile a Vodafone. Cílem je aktivně se podílet na rozvoji českého mobilního trhu z pozice čtvrtého mobilního operátora na českém trh.
Velkoobchodní řetězec MAKRO Cash & Carry nově umožňuje svým zákazníkům prostřednictvím webových stránek www.makro.cz přístup ke kompletnímu sortimentu potravin a přibližně 70 % veškerého spotřebního zboží. Sortiment je bez omezení přístupný na hlavní stránce webu, pod záložkou „Sortiment online“ a nabízí informaci o dostupnosti zboží na všech třinácti pobočkách včetně aktuálních cen. Zákazníkům MAKRO, kteří se zaregistrují, pak umožňuje vytvořit si online nákupní seznam s možností využití nákupní historie nebo definovaného obvyklého sortimentu zákazníka.
Anglo-česká PR agentura Best Communications zveřejnila výsledky svého aktuálního výzkumu týkajícího se užití sociálních sítí manažery a vlastníky firem*. Přestože je na Facebooku v globálním měřítku v současné době na 4 miliony značek, 77,1 % dotázaných na českém trhu uvedlo, že jejich společnost profesní stránku na Facebooku (Facebook Business Page, dále jako FBP) nemá.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...